התשובה להסתה של רון קובי: בעפולה מחבקים את הציבור החרדי

    איתי גדסי No Comments on התשובה להסתה של רון קובי: בעפולה מחבקים את הציבור החרדי

    מועצת העיר עפולה אישרה: קריית חינוך בהיקף ענק תוקם באופן מיידי למגזר החרדי | סגן ראש העיר: "ראש העיר החדש מבשר על שינוי, עפולה פורחת עם צפי של מאות יח"ד חדשות"

    בניה | אילוסטרציה צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90
    12:27
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on איך מגיעים לפסח ברוגע: דיתי וינשטיין מגלה את הסודות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית עפולה אישרה תכנון מתקדם לבנייתה של קריית חינוך חרדית חדשה והיסטורית עם 40 כיתות לימוד, בגני ילדים, מבנה תלמוד תורה ובית ספר בית יעקב לבנות, לאור ההתרחבות והתבססות הקהילות בעפולה עילית. בישיבת וועדת התכנון אושרה האצת תכניות הבינוי הסופיות להקמתה של קריית חינוך חרדית הכוללת גני ילדים, בית ספר, תלמוד תורה, ועוד, שתוקם בשכונה החדשה בעפולה עילית, בצמידות לקרית ויזניץ' על מאות תושביה.

    על פי התוכניות יוקם מבנה בית ספר לבנות הכולל 16 כיתות לימוד וחצר ענקית, חדרי ספח וספריה, במתחם סמוך ייבנה תלמוד תורה מפואר הכולל 16 כיתות נוספות לבני הקהילה עם חצר משחקים רחבת ידיים בקומפלקס מושלם. בנוסף מתוכננת בניית 8 כיתות גן, 4 לבנים ו-4 לבנות, כשבסמוך לכל כיתה חצר מיוחדת.

    גורמים בעירייה מציינים כי התכנון הוא ביוזמתו ובדחיפתו האישית של ראש העיר אבי אלקבץ הרואה צורך בדאגה לכלל התושבים בעיר באופן שוויוני ואף מתכוון לסייע במימון הפרויקט ובהשגת תקציבים להשלמת הקרייה המפוארת שצפויה לשמש בעוד מספר שנים אלפי ילדים חרדיים.

    קריית החינוך החדשה תשרת את קהילת ויזניץ' ותהיה אבן הפינה לצמיחתה של השכונה המסמלת את פריחת הבנייה החדשה בעיר בהיקפים משמעותיים של מאות יח"ד. בעירייה מציינים גם לשבח את הח"כ הטרי יעקב טסלר שסייע בהשגת האישורים הנדרשים לתוכנית.

    ראש העיר אבי אלקבץ אמר בתום ישיבת המועצה כי, "אחרי שמינינו את ידידי צורי לסגן ראש העיר, אני שמח לקדם יחד איתו ויתר חברי המועצה החרדיים את המשך ההתפתחות של כלל הציבוריים בעיר. עפולה היא עיר של כולם, בכלל ובפרט מאז נכנסתי לתפקידי"



    0 תגובות