שגרירים מכל העולם הגיעו לביקור בדרום לראות את נזקי הטרור

    איתי גדסי No Comments on שגרירים מכל העולם הגיעו לביקור בדרום לראות את נזקי הטרור

    "גריר לטביה לאו״ם, אנדרחס פילגבויס אמר בחצר הבית שנפגע כי "אנחנו כאן כדי ללמוד על הנזק שמותיר הטרור. כולנו מודאגים מאוד מתוצאות ההסלמה בין ישראל לעזה ומקווים שיבוא שלום על האזור"

    צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משלחת שגרירי או״ם המבקרת בימים אלו בישראל הגיעה היום (שלישי) לביקור בעיר אשקלון על רקע האירועים הביטחוניים האחרונים בדרום. השגרירים הגיעו לביתו של משה אגדי ז״ל שנהרג מפגיעת רקטה בחצר ביתו ולאחר מכן ביקרו בבית הספר ארלוזרוב שנפגע גם הוא מרקטת חמאס.

    שגריר ישראל לאו״ם, דני דנון, שמוביל את ביקור השגרירים בישראל, אמר כי ״הגענו לאשקלון כדי לחזק את תושבי הדרום ולהראות לעולם מקרוב את תוקפנות חמאס. הגיע הזמן שמועצת הביטחון תגדיר את חמאס כארגון טרור המבצע פשעי מלחמה כפולים ומשתמש באזרחיו כמגן אנושי, וזה יהיה הצעד הבא שאוביל באו״ם״

    שגריר לטביה לאו״ם, אנדרחס פילגבויס אמר בחצר הבית שנפגע כי ״אנחנו כאן כדי ללמוד על הנזק שמותיר הטרור. כולנו מודאגים מאוד מתוצאות ההסלמה בין ישראל לעזה ומקווים שיבוא שלום על האזור״.

    ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם: ״העיר חטפה מהלומה קשה בסבב ההסלמה האחרון וזו מציאות שאי אפשר להסכים איתה ולחיות איתה, לא ייתכן שחמאס יכתיב לנו את סדר היום בעיר. כולי תקווה שהשגרירים איתם נפגשנו היום יעלו מעל כל במה בינלאומית את המצב שנכפה על תושבי הדרום והמחיר היקר אותו הם משלמים"שגרירים



    0 תגובות