כעת תוכלו למצוא בקלות את היישוב החרדי 'גני מודיעין'

    דוד קליגר 2 Comment on כעת תוכלו למצוא בקלות את היישוב החרדי 'גני מודיעין'

    בעקבות פנייתו של חבר ועד היישוב עוזי ברק, סודרו השלטים המובילים ליישוב שעד היום מי שלא הכירו לא ידע כיצד להגיע אליו ללא ניווט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע הותקנו שלטים ענקיים על כביש 446 ע"י חברת נתיבי ישראל, בעקבות פנייתו של יו"ר ועדות שפ"ה, תשתיות ופיתוח חבר ועד הישוב 'גני מודיעין' עוזי ברק.

    השלטים הותקנו בשני צידי הכביש גם לבאים מכיוון צומת שילת וגם לבאים מכיוון מודיעין עילית, כמה מטרים לפני הכניסות של הישוב.

    בשביל להיכנס לישוב גני מודיעין צריכים לעבור דרך הישוב חשמונאים, עד היום היה מצויין על גבי השלטים בכניסה לישוב רק הישוב חשמונאים, אנשים רבים שהיו מגיעים להתארח בישוב בפעם הראשונה לא היו יודעים היכן נמצא הישוב ללא G.P.S כי לא היו רואים שום שלטי הכוונה אל הישוב החרדי 'גני מודיעין', בעקבות כך, חבר ועד הישוב עוזי ברק פנה מספר פעמים לחברת נתיבי ישראל בנושא וכשהדבר לא זז הוא עירב לאחרונה את נציב תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה הואיל וזה לא כחוק.

    עוזר בכיר למנהלת נציבות תלונות הציבור שטיפל בנושא התחייב שמיד לאחר פסח יותקנו שלטים 'גני מודיעין' וכך קרה לטובת תושבי הישוב.

    עכשיו דורש חבר הועד עוזי ברק דורש שיותקנו שלטים נוספים לבאים מצומת שילת ומכיוון מחסום חשמונאים שידווחו בעוד כמה ק"מ נמצא הישוב גני מודיעין, לדברי עוזי ברק: "גם זה מגיע לנו חוקית כמו כל שאר הישובים והערים במדינת ישראל לטובת משתמשי הדרך הבאים אל גני מודיעין".

    ברק 1

    ברק 2



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ממש לא חרדי הישוב הזה
      מלא ד"לים ופחות מזה
      באנו ואחרי שנתיים ברחנו מאוכזבים