המוכרת ללקוח החרדי: "חבל שהיטלר לא מחק אתכם"

    בנצי לייזרוביץ 6 Comment on המוכרת ללקוח החרדי: "חבל שהיטלר לא מחק אתכם"

    הקופאית ב'כל זול' אמרה ללקוח – 'אתם החרדים חבל שהיטלר לא מחק אתכם', תושבי השכונה לא מתכוננים לשתוק, מנהל הסניף הודיע כי העובדת תפוטר • פרחי ההסתה

    סופר מרקט | אילוסטרציה
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את הסיפור הבא אם לא הייתי שומע מבעל המעשה עצמו, לא הייתי מאמין שזה קורה כאן בארץ ישראל, בירושלים וביום הזכרון לשואה.

    לפני שעה קלה קיבלת שיחת טלפון מיהודי המתגורר באיזור רחוב בר אילן בירושלים, והוא אומר לי "בנצי, אני חייב לשתף אותך במשהו שקרה בשעות הצהריים איתי. זה מקומם מאד" – אמר – "עשיתי קניה לשבת בחנות 'כל זול' המוכרת לכולם ברחוב בר אילן בבירה, חנות ש 90% מהקונים שם הם חרדים, סיימתי את הכל וחיכיתי בתור בקופה, לפני היה אדם שהקופאית עשתה לו חשבון, היו לו הרבה דברים, במהלך החשבון עשיתי לעצמי כמין תנועה כזו, כמו שאתה עומד בתור ולא זז משהו כזה, הקופאית שאלה אותי מה התנועה הזו שעשיתי, עניתי לה שעשיתי לעצמי וזה סתם, אז היא אמרה את המשפט הבא:'אתם החרדים חבל שהיטלר לא מחק אתכם', מיד הקונים שהיו בחנות התחילו לצעוק עליה והיתה מהומה במקום, הבעלים של המקום הגיע, ניסה להרגיע את הרוחות והחליף את הקופאית, אנשים שהיו שם היו בהלם מוחלט, ביום כזה יום השואה, כאן בישראל לדבר ככה?".

    התושבים מצדם לא מתכננים לשתוק, עד כדי הוצאת חרם בגיבוי של רבני השכונה על החנות, עד שתהיה התנצלות ועד שהעובדת תפוטר.

    מנהל הסניף שמוליק אמר בתגובה בשיחה שקיימתי איתו וביקש לצטטה: "המקום הזה יעבוד רק על פי רצון החרדים והתושבים, מי שלא מקובל עליו שלא יכנס לחנות, לאחר התקרית העובדת יצאה החוצה והחלה לבכות, היא התנצלה בפניי ולא הבינה איך נכנסה לסיטואציה הזו, אמרתי לה לא פגעת בלקוחות או בי אבל פגעת ב-6 מליון יהודים, העובדת הורחקה מיידית מהמקום וכנראה שלא תשוב לעבודה אצלי, אני גדלתי בשכונה חרדית והלקוחות שלי הם חרדים, לא אתן לאף אחד לשנות את החנות ואו את רצון הלקוחות החרדים".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      לסיפור כה אין מקום באתר החשוב של קול חי. זה לא מועיל ללקוחות, לא לחנות ולא למוכרת שמסתמא מצטערת על האימרה ביום חמישי עמוס ומזג אויר חם.
      אי אפשר שבצלאל קאהן ואבי מימרו ישדרו אחווה בתוכניות האקטואליה ואח"כ יספרו סיפור נוראי ומצער אך חד פעמי וממוקד. אם זה היה במדינת תל אביב, זה סיפור אחר. אבל ברחוב בר אילן? סתם מיותר.