יוזם האירוע בחולון: "כולם מפחדים מזילבר; הציבור יבחר כיצד לשבת"

    עמית דניאל 2 Comment on יוזם האירוע בחולון: "כולם מפחדים מזילבר; הציבור יבחר כיצד לשבת"

    יוזם האירוע התורני בחולון לזכר יום השואה, אילן כהן צדק, אומר ל"קול חי": "אתמול הגיע המכתב של המשנה ליועץ המשפטי עו"ד דינה זילבר. כל המערכת, וזה מדהים, מהכנסת ועד לאחרון הפקידים, כולם עומדים לרשותה בפחד ויראה"

    אילן כהן צדק צילום: ויקטור מזוז
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אילן כהן צדק, מי שיוזם ומפיק אירועים תתורניים רבים בעיר חולון מתוקף תפקידו, שוחח עם הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" והתייחס לסערת התערבותה של עו"ד דינה זילבר באירוע התורני בעיר בהשתתפות הרב יגאל כהן, לזכר יום השואה. "אני עושה את האירוע הזה כבר כמה שנים. כל המטרה שלי לחבר את המגזר לטקסי יום השואה אבל לפי השקפתנו. לפי מה שהרבנים מורים לנו כיצד לנהוג. זה קורה כבר כמה שנים ב"ה והאולמות תמיד מלאים. הפעם רצינו לעשות במקום גדול יותר כי יש ביקוש רב. באולם הזה יש מקום ל-5,000 ולקחנו 2,000 מקומות".

    כהן צדק אומר: "יש מי שרואה את זה לרועץ. כל מיני עמותות של שדולות הנשים שכל המטרה שלהם היא לחרסם וריב ומדון. לא מרוויחים מזה שום דבר. במקום לעסוק בהפקה של אירוע שזה מה שאני יודע לעשות, אני צריך לעמוד מול יועצים משפטיים ועיתונאים".

    הוא מספר: "אתמול הגיע המכתב של המשנה ליועץ המשפטי עו"ד דינה זילבר. כל המערכת, וזה מדהים, מהכנסת ועד לאחרון הפקידים, כולם עומדים לרשותה בפחד ויראה. זה מדהים".

    ואיך ישבו? "הציבור יחליט מה שיהיה. הציבור יגיע וישב איך שהוא ירצה. הכתובת של היכל הטוטו בחולון זה רחוב שדרות ירושלים בעיר. עשינו במקום הזה בעבר אירועים בהפרדה", הוא אומר.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רוב הציבור במדינה ככלל ובחולון בפרט הינו חילוני.
      החרדים לא יכתיבו לנו איך לנהל את החיים שלנו!!!!