- רדיו קול חי - -

מקלב: "עד היום הציבור החרדי היה ממודר במשרד השיכון – לא עוד"

ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על הקמת הקואליציה מול ההסתה של ליברמן, מקלב סיפר על היום החגיגי היום בכנסת בתחילת הריאיון: "לא כל מי שנראה טוב בתקשורת הוא באמת עובד בכנסת דווקא השקטים עובדים יותר, אבל בתוך הכנסת חברי הכנסת יודעים להעריך את מי שעובד קשה. הכנסת יש לה שוני מבפנים. אנחנו לא מתחברים לטקסיות הזאת, לא מתאים לנו, הכנסים של הבחירות במעמד גדולי ישראל היא ההתרגשות הרצינית והמתאימה לנו.

עוד סיפר מקלב: "גם היום הכנסת עבדה הזנתי היום 100 הצעות חוק למחשב הכנסת, עוזריי לא יצאו מהחדר שעות רבות. זה מה שחשוב וזאת העבודה שלנו".

ליברמן מתקשה להתחבר: "לא זכור לי הבעת עמדות קיצוניות כל כך במהלך משא ומתן. ליברמן היה שמח יותר לו היה יכול לא ללכת עם החרדים. אנחנו רואים שהנושאים שהם מדברים אינם ישימים ואינם מקדמים לשום דבר. אני בטוח שהיה שמח ללכת יחד עם כחול לבן איתם הוא מרבה להיפגש".

למה ליברמן מסכים לחזור פתאום למשרד הביטחון: "כל אזרח לא הימר על עתיד הילדים שלו, כי זה יש לו. אצלנו אנחנו על הליבה של הדברים אנחנו נלחמים. אנחנו לא מנהלים משא ומתן עם ליברמן. יחד עם החגיגיות היום, כל כלי התקשורת שנכחו כאן מוסתים כנגד הציבור החרדי, תמיד אנחנו אשמים תמיד לנו יש דרישות מוגזמות. יש כאן הסתה והסטה מהנשוא הוא עזב בטריקת דלת את משרד הביטחון, הוא היה צריך להסביר למה הוא רוצה עוד פעם את משרד הביטחון. מה השינוי שהוא קיבל במדיניות הביטחון? למה על זה לא דנים עם ליברמן".

האזינו לריאיון המלא:

צילום: יונתן סינדלר | פלאש 90