ח"כ אשר: "עניין התשלום הישיר מהמדינה לגננות הוא בידי גדולי ישראל"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ אשר: "עניין התשלום הישיר מהמדינה לגננות הוא בידי גדולי ישראל"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון נרחב למהדורה המרכזית על המשא ומתן להקמת ממשלת נתניהו הבאה | על הפרסומים על דרישת מיליארדים רבים לחרדים: "ליצמן דורש הגדלת תקציבי הבריאות, נושאי האצת הבנייה לזוגות חרדיים גם על הפרק, מדובר על מיליארדי שקלים" | הסחטנות של ליברמן: "הוא הבעייה של הליכוד לא שלנו" | חלוקת תיקים: "לא תהיה מפלגה חריגה נקבל בהתאם לכולם" | האזינו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על המשא ומתן הקואלציוני מול הליכוד, לדבריו ישנו נייר עמדה מפורט מאוד כלפי כלל הנושאים הפנים חרדיים והכלליים הדורשים טיפול: "אנחנו מכינים מסמך מפורט מאוד שעבדו עליו העוזרים שלנו, יש כבר ניירות עמדה בהם יפורטו כלל הדברים שצריכים לטפל בהם עם סדר עדיפויות שלנו".

    על הכותרות המרושעת בכלי התקשורת על דרישת של מיליארדים מצד החרדים, אומר אשר: "יש דרישה של ליצמן להגדלת תקציב הבריאות זה מיליארדים, כל אלה שדיברו על מצב בתי החולים בארץ שבתקופתו ליצמן סגרו פערים. לכן הכותרות על מיליארדים לחרדים באות עם אג'נדה ברורה לפגוע בחרדים".

    תיק השיכון: "יש חשיבות גדולה מאוד להחזיק תיק, כי אתה קובע מדיניות. בוודאי ששר או סגן שר עם סמכויות של שר זה שונה, אבל אפשר לפתור את הבעייה ללא התפקיד. חייבים לעגן את הנושא בתוך ההסכמים. כל נושא הדיור והאצת הבנייה עולה מיליארדים רבים, ומתוכם גם חרדים צריכים לקבל מזה, שלא יבנו לחרדים מגדלים, אלה בנייה מותאמת לציבור החרדי, גם נושא של חינוך מיוחד".

    מעמד הגננות החרדיות: "אחד הסעיפים הברורים שבהם הצלחנו בקצת בקדנציה האחרונה, אנחנו מדברים על השוואה של וותק. אני לא קובע אם הגננות יקבלו ישירות מהעמותות או ממשרד החינוך, זה נושא שבידי גדולי ישראל, אבל בבני ברק הגננות מקבלות מידי העירייה ישירות".

    המשא ומתן הקואלציוני: "יש לליכוד 18 חכי"ם חרדיים יש גם את הבית היהודי, אנחנו יושבים מול הליכוד, הוא הבעייה של הליכוד לא שלנו. משתמשים בנו כדי לשפר עמדות ולכן עדיף כאנשים חרדיים לא לדבר ישירות על ליברמן. אנחנו אמרנו ישירות לליכוד את דרישותינו. אנחנו היחידים שלא מפתיעים בדרישות חדשות כולם יודעים מה עמדותינו כלפי חוק הגיוס ושאר הנושאים".

    האזינו לריאיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רק חבל שעל גזל הגננות בידי המנהלים המושחתים לא צריך לשאול את גדולי ישראל…