מזכיר הממשלה לשעבר: "בנט יצר שבר בציונות הדתית"

    אסתי פלד No Comments on מזכיר הממשלה לשעבר: "בנט יצר שבר בציונות הדתית"

    היועץ האסטרטגי ומזכיר הממשלה לשעבר, עובד יחזקאל בריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' | הקמת הממשלה: "במקרה של בחירות חוזרות ייתכן וליברמן לא יעבור את אחוז החסימה" | המשא ומתן בתקופת אולמרט והיום מול הפלסטינים | השבר הגדול בציונות הדתית לאחר משבר בנט: "יריקה לצלחת ממנה אכל" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ האסטרטגי, ומזכיר הממשלה לשעבר בתקופת כהונתו של אהוד אולמרט התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן, יחזקאל התייחס למו"מ האינטנסיבי להקמת הממשלה הבאה של נתניהו: "בסוף ירכיבו ממשלה, מדובר במשא ומתן עם דרישות פקיטיביות שמוותרים עליהם תוך כדי תנועה. ליברמן בממשלה שלנו נכנס יחד עם ש"ס למרות הדרישות לברית הזוגיות ובסוף מצאו פשרה ששניהם יכלו לחיות יחד, יהדות התורה לא נכנסה בגלל סוגיית קיצבאות הילדים".

    בחירות חוזרות בגלל ליברמן: "מצבו הפוליטי של ליברמן בעייתי, אומנם הוא קיבל 5 מנדטים אבל הוא לא לשום מאזניים, ייתכן ובמקרה של בחירות חוזרות הוא לא יעבור את אחוז החסימה. בסוף ליברמן רוצה תיקים ותקציבים, אין כאן אידאולוגיה".

    מו"מ מדיני: "אולמרט נפגש עם אבו מאזן עשרות פעמים והגיעו לאנאפוליס שם הונח תשתית לקווי יסוד להסדר. . הסכסוך עם הפלסטינים ניתן לפתור אותו. השאלה היא לא ההסדר אלה האסטרטגיה האם רוצים או לא. נתניהו תופס שלא ללכת להסדר מדיני".

    ההפסד של נפתלי בנט והציונות הדתית: "הבעייה הכי גדולה של מנהיגים זאת פרשנות שגויה של כוח, הם לא מכירים את מגבלות הכוח. אמרתי אז שמדובר במעשה איוולת שאין כדוגמתו בנטישה של הבית היהודי, זו יריקה בצלחת בה אכלת".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות