החרדים בלשכת עו"ד נגד מינוי השופט

    דוד פיינגולד 1 Comment on החרדים בלשכת עו"ד נגד מינוי השופט

    מחטף אנטי דמוקרטי: החרדים בלשכת עורכי הדין נגד המחטף למינוי נציג בוועדה למינוי שופטים | הנציגים הדתיים והחרדים יצביעו נגד מינוי השופט בדימוס יורם דנציגר לנציג בוועדה למינוי שופטים

    צילום: יח''צ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיעות "אמונה במקצוע" – בראשות עו"ד יוסי ויצמן ו"צדק ומשפט" – בראשות עו"ד יצחק נטוביץ שהתאחדו לסיעת "אמונה במשפט" יצביעו היום נגד בחירת השופט בדימוס יורם דנציגר לנציג לשכת עורכי הדין לוועדה לבחירת שופטים, בטענה כי מדובר במחטף שנועד לקבוע עובדות בוועדה למינוי שופטים.

    ראשי סיעת "אמונה במשפט" אומרים כי בחירה היום של נציג הלשכה לוועדה לבחירת שופטים, היא מחטף אנטי דמוקרטי שאין לעשותו ויש להמתין עד לבחירות הכלליות של לשכת עורכי הדין שיתקיימו בחודש יוני.

    ל"צדק ומשפט" ול"אמונה במקצוע" יש ביחד ארבעה נציגים במועצה הארצית של לשכת עורכי הדין שאמורה להצביע היום על ההצעה למינוי נציג חדש לוועדה למינוי שופטים שלה השפעה מכרעת על דמותה ועיצוב דרכה של מערכת המשפט בשנים הקרובות.

    ב"אמונה במשפט" אומרים כי אין כל דחיפות למנות נציג של הלשכה לוועדה, משום שהוועדה למינוי שופטים ממילא לא אמורה להתכנס בזמן הקרוב, בשל העובדה שהוועדה מנועה להתכנס בטרם הממשלה החדשה והכנסת יצביעו על הנציגים החדשים שלהם לוועדה למינוי שופטים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד לעו"ד יוסי ויצמן!
      חשוב ביותר להתחיל לפקח על כל המחטפים של בעלי אינטרסים בלשכת עורכי הדין!
      אנחנו מחזקים את הגוש הדתי ואולי תצליחו לגבש מועמד מתעדכן לראשות הלשכה.