תפריט אביבי במסעדת ריקוטה

    עפר גדנקן No Comments on תפריט אביבי במסעדת ריקוטה

    אחרי החגים כבר כאן, וגם אם אתם מרגישים את עודף הקלוריות מסעדת ריקוטה, האיטלקית החלבית הכשרה למהדרין בירושלים – מחכה לכם עם תפריט מלא במנות מנחמות ובריאות.

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התפריט מתהדר במגוון רחב יותר וססגוני יותר של מנות ים תיכוניות, , עם מנות חדשניות ומודרניות לצד מנות שורשיות עם ניחוחות של בית וטעם של ירושלים של פעם.

    השילובים והמעבר בין העולמות, בולטים בכל חלקי התפריט החדש. כך למשל בארוחת הבוקר, תוכלו לבחור בין ארוחת בוקר פיקנטית שמוגשת במחבת לוהטת, או אומלט טוסקנה, זאת לצד עוד ארוחות בוקר מפתיעות.

    התפריט כולל גם תפריט סלטים מורחב הכולל סלטים ירוקים, טריים ורעננים לצד מבחר סלטים חמים כמו סלט טונה אדומה, סלט טוסט ועוד.

    האווירה האביבית  מורגשת היטב.

    גם חובבי קולינרית טבעוניות, ימצאו את מבוקשם בתפריט החדש החל ממנת עדשים שחורות עם בטטה, עגבניות שרי, סלרי ושלל חסות ועלים ועד  מגוון מנות חמות וקרות, סלטים ומוקפצים טבעוניים.

    ולאלה שאינם צריכים לחשב קלוריות…..במסעדה תמצאו תפריט חלבי עשיר ומגוון, החל מפוקאצ'ות חמות ופריכות הנאפות באותו הרגע, פיצות בטעם איטלקי ואיכותי, פסטות ייחודיות, סלטים צבעוניים ולצידם דגים המוגשים בתוספות עשירות. שפים בעלי ניסיון רב ומקצועיות הם אלו שיכינו עבורכם את המנות הייחודיות שמסעדת ריקוטה מציגה. לסיום, תוכלו לסיים את הארוחה במתיקות קלילה עם טעם של עוד בעזרת הקינוחים שלנו.

    בקיץ  הקרוב, כשתחפשו מסעדה חלבית בירושלים, אל תוותרו על חוויה איטלקית באווירה פסטורלית, אל מול נוף ההרים של ירושלים.



    0 תגובות