"אנחנו לא צריכים להציב אולטימטום; שמחים להיות המפלגה השניה בגודלה בקואליציה"

    איתי גדסי 1 Comment on "אנחנו לא צריכים להציב אולטימטום; שמחים להיות המפלגה השניה בגודלה בקואליציה"

    צוותי המשא ומתן של הליכוד וש"ס נפגשו לדיונים סביב הרכבת הקואליציה הבאה | השר אטיאס עקץ: "הקשר של דרעי ונתניהו טוב מכדי שישוגרו אולטימטומים בתקשורת"

    16:50
    16.04.24
    צבי טסלר No Comments on בעיצומם של ימי בין הזמנים: נחלים בצפון יסגרו למבקרים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשא ומתן הקואליציוני. צוותי המשא ומתן של הליכוד וש"ס נפגשים בשעה זו בכנסת. בראשות צוות ש"ס עומד השר לשעבר אריאל אטיאס. בראשות צוות הליכוד עומד השר יריב לוין.

    השר לשעבר אריאל אטיאס אמר: "ש"ס היא המפלגה הנאמנה בקואליציה הקודמת וכזו תמשיך. היא הראשונה שהודיעה על תמיכה בנתניהו. אנחנו שמחים להיות המפלגה השניה בגודלה בקואליציה. אנחנו מתרגשים לאולטימטום ולאיומים. מערכת היחסים בין דרעי לנתניהו היא כזו שלא צריכה אולטימטומים מבחוץ. נקבל את שמגיע לנו לפי כוחנו וגודלנו"

    לוין אמר בפתח הפגישה: "בשעה טובה אחרי החג אנחנו פותחים את המו"מ הקואליציוני הרשמי, ומטבע הדברים אנחנו מתחילים עם השותפה הפוטנציאלית שקיבלה את מספר הקולות הגדול ביותר".

    "היתה לנו שותפות אמיצה וטובה עם ש״ס לאורך תקופה ארוכה, גם בקדנציה הקודמת. אני מאוד מקווה שנצליח לנהל את המו"מ הזה בצורה עניינית. המשא ומתן ככלל מצריך אורך רוח, וזה יקח זמן. השיחות לא יסתיימו היום או מחר. התחייבנו לבוחר להקים ממשלת ימין עם השותפות שהיו לנו בקדנציה הקודמת, והמטרה היא להגיע לתוצאה שתבטיח הקמת ממשלה יציבה".



    1 תגובות

    מיין תגובות