נתניהו מגיב להחלטת טראמפ: "החלטת רבת משמעות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו מגיב להחלטת טראמפ: "החלטת רבת משמעות"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב להחלטת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לאסור את ייבוא האנרגיה גם למדינות שקיבלו היתר עד כה: "ההחלטה בעלת חשיבות רבה להגברת הלחץ על משטר הטרור האיראני" | באיראן כבר מאיימים

    טראמפ ונתניהו צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב להחלטת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ להטיל סנקציות נוספות על איראן בדמות 0 פטורים ליצוא אנרגיה לאיראן גם למדינות שקיבלו את ההיתר לכך. "ההחלטה של הנשיא טראמפ והממשל האמריקני היא בעלת חשיבות רבה להגברת הלחץ על משטר הטרור האיראני".

    נתניהו אמר עוד: "אנו עומדים לצד נחישותה של ארה"ב נגד התוקפנות האיראנית וזוהי הדרך הנכונה לעצור אותה".

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר מוקדם יותר: "סעודיה ומדינות אחרות באופ"ק יפצו על הפער בזרימת הנפט בעקבות הסנקציות המלאות על הנפט האיראני. איראן קיבלה המלצות רעות על ידי ג'ון קרי ומנהיגים בארה"ב להסכים לעסקה הגרעינית הקשה ביותר באיראן. האם מדובר בהפרה גדולה של חוק לוגן (חוק פדרלי שאוסר על ניהול משא ומתן עם ממשלים עויינים לארה"ב)?" תמה טראמפ. באיראן כבר איימו בחסימת מצרי הורמוז.

    מ"מ שר החוץ ישראל כץ בירך אף הוא על ההחלטה: "רק צעדים קשים מסוג זה יאלצו את משטר האייתולות באירן להפסיק לחלוטין את פיתוח תוכנית הגרעין המסוכנת ואת תמיכתם בחיזבאללה וביתר ארגוני הטרור באזור. ישראל תמשיך להיות שותפה נאמנה של ארה"ב במאבק מול התוקפנות האיראנית".



    0 תגובות