סמוטריץ': "לא אשב בממשלה שתוותר על סנטימטר בארץ ישראל"

    איתי גדסי 2 Comment on סמוטריץ': "לא אשב בממשלה שתוותר על סנטימטר בארץ ישראל"

    יו"ר "האיחוד הלאומי" ח"כ בצלאל סמוטריץ' מסמן מטרות: "יש לנו הבטחה למצביעים שלנו בנוגע למערכת איזונים ברורה בין הרשויות; אתעקש על משרד המשפטים" | על תכנית טראמפ: "לא אשב בממשלה שתקדם נסיגות, אף לא יום אחד; נכניס זאת לקווי היסוד"

    השר סמוטריץ' צילום: נעם ריבקין פנטון, דוברות הכנסת
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "האיחוד הלאומי" ח"כ בצלאל סמוטריץ' אומר היום (ראשון) כי הוא אינו מודאג מתכנית טראמפ: "אני לא מודאג כי אני לא יודע מה יש בתכנית. אני כן יודע שאנחנו מתעקשים שבקווי היסוד לא תהיה נסיגה מסנטימטר אחד בארץ ישראל. אני מקווה שנהיה בממשלה ימנית שתתקדם לעבר החלת הריבונות ופיתוח ההתיישבות. נעמוד גם על כך שתוכל הריבונות על יהודה ושומרון. ההיסטוריה מלמדת שמכל מקום שנסוגים, אנחנו מקבלים מדינת טרור. אף אחד לא רוצה להכפיל את עזה פי 20 ולשים אותה ביהודה ושומרון".

    לדבריו: "אם חלילה הממשלה שאני אהיה חלק ממנה תנסה לקדם תכנית כזו שיש בה ויתור על חלקים מארץ ישראל ומסירה לאויב בוודאי שלא אשב בה ולא יום אחד. יש מושג שנקרא ארץ ישראל השלמה שהיה נחלתו של רוב הציבור עד שנתניהו שחק את זה בנאום בר אילן. אסור לוותר על התודעה".

    על תיק המשפטים והדיווחים על התלבטות בינו לבין השר יריב לין אמר סמוטריץ': "יריב הוא חבר ואדם ראוי. אני מאד אשמח אם הוא ימונה לשר לבטחון פנים. אני חושב שיחד נוכל לעשות מהפכה. אנחנו הבטחנו למצביעים שלנו שינויים מאד ברורים במערכת המשפט. אנחנו רוצים לבנות מערכת איזונים ברורה בין המערכות. אנחנו לא רוצים להחליש אותם אלא ההיפך, לחזק". את הדברים אמר בראיון לגל"צ.



    2 תגובות

    מיין תגובות