בכירי המשטרה וארגוני ההצלה עלו לביתם של גדולי ישראל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בכירי המשטרה וארגוני ההצלה עלו לביתם של גדולי ישראל

    "והשיאנו ה' אלוקינו את ברכת מועדיך לחיים.." • ביקור חגיגי של בכירי המשטרה אצל גדולי הרבנים בבני ברק

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתוך כל ההכנות והזמן הקצר, קיימו בכירי המשטרה במחוז את מנהגם בשנים האחרונות. כמידי שנה בערב חג הפסח, עורכים הבכירים סבב ביקורים אצל מספר רבנים חשובים בעיר בני ברק כשבראשם מרן שר התורה הגאון ר' חיים קנייבסקי שליט"א, מרן ראש הישיבה הגאון ר' גרשון אדלשטיין שליט"א, חבר מועצת חכמי התורה מרן הגאון ר' שמעון בעדני שליט"א ורב מערב העיר – רב ארגון הצלה הגאון ר' שמואל אליעזר שטרן שליט"א.

    היום (חמישי) בצהריים, עלו ובאו בכירים ממשטרת ישראל מרחב דן, אל ביתו של הגרש"א שטרן, יחד עם ראשי ארגון הצלה, אשר שלומוביץ – יו"ר הארגון, יעקב יוזשעף – מנכ"ל הארגון, מיכאל קקון – חבר מועצת העיר בני ברק ומתנדב בארגון הצלה.

    המשלחת הגדולה של המשטרה התייצבה בבית הרב כשבראשה ניצב דוד ביתן מפקד מחוז ת"א. יחד איתו הגיעו, נצ"מ שלום מומי בוריה ממ"ר דן, סנ"צ הוד לוי קצין אג"מ דן, רפ"ק אליהו קב רב מחוז ת"א, צבי חסיד מנכ"ל זק"א ת"א וקובי פרטיג מב"ס זק"א ת"א ומתאם קשרי קהילה.

    ניצב דוד ביתן שוחח עם הגרש"א שטרן והודה לרב ולמתנדבי הצלה כי על אף האתגרים הרבים הקיימים כיום, מצליחים ארגון הצלה ומשטרת ישראל את הדרך לעבודה משותפת ומועילה. הוא ציין והודה כי על כל שאלה הלכתית שיש למשטרה, הנהלת המחוז פונה לרב באמצעות רב המחוז הרב אליהו קב, על מנת לקבל תשובה מדוייקת.

    הגרש"א שטרן מצידו הציג בפני הבכירים שאלות מעינייני דיומא של ערב פסח, הנוגעות לארגוני החירום וכן פסקי הלכה שעל פיהם יש לנהוג. בסוף הדברים הודה הרב בחזרה למשטרה על שיתוף הפעולה, על נכונותם לסייע ככל הניתן בהצלת חיים, ובירך אותם בברכת חג שמח.

    לאחר הביקור בבית הרב שטרן המשיכו בכירי מחוז דן במשטרת ישראל אל מעונם של רבנים נוספים בעיר אשר הביעו את תודתם בשמם של תושבי העיר על כך שמשטרת ישראל מגלה התחשבות רבה בצרכי תושבי העיר בני ברק ובירכו אותם בברכת פסח כשר ושמח.

    במשטרת ישראל ובארגון הצלה סיכמו בסיפוק רב את סבב הביקורים, זאת על מנת להמשיך לעבוד יחד למען הצלת חיים בבני ברק וערי הסביבה.



    0 תגובות