ליצמן לראשי הקואליציה: "הבריאות מעל הכל"

    איתי גדסי No Comments on ליצמן לראשי הקואליציה: "הבריאות מעל הכל"

    סגן שר הבריאות שיגר מכתב לראשי מפלגות הקואליציה והפציר בהם להכליל את צרכי מערכת הבריאות בהסכמים הקואליציוניים בממשלה הקרובה

    סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מכוון ככל הנראה לתפקיד זה שוב. במכתב ששלח לראשי מפלגות הקואליציה הפציר בהם לכלול בהסכמיהם הקואליציוניים את נושא הבריאות.

    ליצמן כתב: "לקראת דיוני המו”מ הקואליציוניים שיחלו בימים אלו להרכבת הממשלה בראשות בנימין נתניהו, אני פונה אליך בזאת לשתף פעולה יחדיו במטרה לקדם את צרכי הבריאות של אזרחי ישראל בממשלה הקרובה. מתוך היכרות קרובה עם צרכי מערכת הבריאות, גיבשנו תכנית מפורטת כדי לייעל ולשפר את מערכת הבריאות שעיקרה עידכון אוטומטי של תקציב הבריאות בהתאם לצרכים".

    "בעיניי, הבריאות היא מעל הכל. היא חשובה לכולם ואין בה ימין ושמאל, היא חוצת מגזרים ואוכלוסיות. כולנו מחויבים לקידום הרפואה בישראל ולקידום בריאות אזרחי ישראל. אני רואה כעת הזדמנות היסטורית להוביל שינוי מהותי לחיזוק הרפואה הציבורית שלנו. שוחחתי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ולשמחתי גיליתי נכונות מצידו לפתור את המצוקות הקיימות במערכת הבריאות".

    "אבקשך בזאת, להורות לצוות המו”מ הקואליציוני לקחת בחשבון את צרכי הבריאות של ישראל ולתמוך בדרישת יהדות התורה להכללת תכנית הבריאות שלנו בהסכם הקואליציוני כדי לתת מחויבות כוללנית של כל מפלגות הקואליציה הבאה, להגדרת משאבים ייעודיים למען מערכת הבריאות", סיים ליצמן את מכתבו.



    0 תגובות