בני ברק: הרבנים יוציאו מכתב בו יבקשו לטפח את חצרות הבניינים

    איתי גדסי 2 Comment on בני ברק: הרבנים יוציאו מכתב בו יבקשו לטפח את חצרות הבניינים

    לראשונה בבני ברק, העירייה תפנה אל רבני העיר, בעניין טיפוח ויפוי חצרות הבניינים. בנוסף תטפל העירייה בנושא זיהו האוויר אשר נגרם מרכבים הבאים מחוץ לעיר

    צילום: פלאש90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית בני ברק, תפנה בבקשה לרבני בני ברק להוצאת קריאה לתושבים לדאוג לשמירתן ולטיפוחן של חצרות הבתים, שכן עם כל החשיבות לטיפול ביופיים של הבתים עצמם אין בכך די, ויש צורך גם לעסוק בניקיונן ובפיתוחן של החצרות-כך סוכם בישיבתה הראשונה של הועדה העירונית לאיכות הסביבה, שבראשות הרב עו"ד משה דוד מורגנשטרן, חבר מועצת העירייה.

    בהתאם להנחייתו של אברהם רובינשטיין, ראש העיר כינס מר מרדכי ויסלובסקי, מנהל המחלקה לאיכות הסביבה את ישיבת הועדה לאיכות הסביבה במרכז לחינוך סביבתי שבאתר חירייה, מתוך שימת דגש שאיכות הסביבה זה לא רק פסולת, אלא טיפול נכון בפסולת משפר את איכות הסביבה. בישיבתה הראשונה של הועדה השתתפו, מלבד יו"ר הועדה, גם הרב יהודה מרמורשטיין, לשעבר חבר מועצת העירייה ומנכ"ל "עלה"; הרב יוסף יעקובוביץ, עוזר בלשכת רה"ע ולהרב חיים מאיר לאנגסם, חבר הנהלת העירייה, וחבר הוועדה הרב ידידיה ידעי

    אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה הדגיש, כי בניגוד לועדות שונות, הרי שבשל חשיבותם וחיוניותם של הנושאים בהם עוסקת הועדה לאיכות הסביבה. הינה ועדת חובה הן בעיריות והן במועצות מקומיות ובמועצות אזוריות, ותפקידה הוא להתוות מדיניות בנושאי איכות הסביבה, ליזום ולתכנן פעילויות להבטחת ושימוש "בר קיימא" של הסביבה, עידוד אכיפה סביבתית בתחום העיר ולהגיש למועצת העירייה את תכניותיה ולעקוב אחר ביצוען.

    העירייה: הזיהום אוויר בעיר הוא מכלי רכב של תושבים שמחוץ לעיר.

    אשר לניטור מפני זיהום אוויר, הדגיש מר מרדכי ויסלובסקי, כי בבדיקה של ניידת לניטור ברחוב רבי עקיבא, בלב העיר, נמצא שאיכות האוויר תקינה והיא עומדת בתקנים. לעומת זאת, מוצבות שתי ניידות ברח' ז'בוטינסקי ובציר גהה, בהם עוברים המוני כלי-רכב של נהגים שאינם תושבי העיר, ובתוצאות הבדיקות ישנו בהם זיהום אוויר.

    אך התקשורת אינה מטעימה שמדובר בכלי רכב של תושבים שמחוץ לעיר, אלא נוהגת לכתוב על סנסציות של זיהום אוויר בבני ברק, שאינן משקפות את המציאות של תקינות איכות האוויר בעיר, להוציא צירי תנועה בינעירוניים מרכזיים אלו.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אם רק בשביל זה יש רבנים בבני ברק, דיינו…. העיר נראית כמו שכונת פליטים. גועל נפש.

    2. 1

      בגלל ראש העיר הליטאי