הוצאות החגים מכניסות אתכם ללחץ?

    עפר גדנקן No Comments on הוצאות החגים מכניסות אתכם ללחץ?

    הלוואות חג במרכנתיל – בתנאים אטרקטיביים ובהחזר של 299 ₪ בחודש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם בחג, יש רגעים שרק מי שמכיר אותך, מבין אותך. לחג בנק מרכנתיל מציע לקראת חג הפסח שכה עמוס בהוצאות  הלוואה מיוחדת. הכירו את הלוואת מרכנתיל Fix – הלוואה לכל מטרה, בהחזר חודשי קבוע של 299 שקלים בלבד! – בהתאם למסלול שתבחרו, המותאם למסגרת הפיננסית ולתקציב המשפחתי שלכם.

    במסגרת הלוואות החג בהחזר חודשי של 299 ₪, מציעים לכם במרכנתיל הלוואות בסכומים משתנים – 5,000 ₪ להחזר ב- 18 תשלומים חודשיים,  7,500 ₪ להחזר ב- 28 תשלומים חודשיים,  10,000 ₪ להחזר ב- 39 תשלומים חודשיים או  15,000 ₪ להחזר ב- 64 תשלומים חודשיים שווים. בנוסף, מציעים במרכנתיל מגוון הלוואות בתנאים נוחים ובהחזרים מותאמים אישית.

    תומר פרג, ע. בכיר למנכ"ל ומנהל האגף לשיווק וקידום עסקים במרכנתיל מתייחס להלוואת החגים: " מהיכרותנו עם האוכלוסייה החרדית, אנו מודעים להוצאות והצרכים הכספיים הגוברים בתקופה זו שלקראת חג הפסח. בהתאם, אנו מציעים הלוואה עם החזר חודשי בסכום סביר זאת מתוך רצון שלא להכביד על התקציב המשפחתי עם פירעון ההלוואה בהמשך הדרך".

    פרטים נוספים ניתנים בכל סניפי הבנק. ההלוואה הינה בכפוף לנוהלי הבנק ובהתאם לחוק, חלה על הבנק חובה להודיע כי אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. לפרטים נוספים 5600*.



    0 תגובות