עשרות סעודות, ילדים, אורחים ומקרר סמסונג אחד!

    עפר גדנקן No Comments on עשרות סעודות, ילדים, אורחים ומקרר סמסונג אחד!

    'סמליין' היבואנית הרשמית של התאגיד העולמי 'סמסונג' משווקת מקררים גדולים ורחבים שיכילו את כל מה שתטרחו להכין בשפע מקום מבורך.

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'סמסונג' הוא תאגיד עולמי ענק ומוכר שמוביל את הטכנולוגיה העולמית גם בתחום מוצרי החשמל הביתיים. מוצרי 'סמסונג' מתאפיינים בקדמה פורצת דרך, בחדשנות טכנולוגית ועיצובית מהמובילות והטובות בעולם, עכשיו לקראת פסח, מציעה 'סמסונג' מקררים עם שטח אחסון גדול הרבה יותר עם אורגניזציה מבריקה המאפשרת קיבולת אחסון מרשימה בקלות ומתאימה במיוחד לחגים הבעל"ט ולשבתות אירוח בכל השנה.

    חברת 'סמסונג' גאה בפתרון מהפכני זה, פתרון שהותאם במיוחד לדרישות המגזר החרדי שצורך בחגים, שבתות ושמחות מקום קירור רחב ובלי להתאמץ.

    עד היום משפחות רבות במגזר החרדי החזיקו שני מקררים בביתם פשוט כי מקרר אחד לא מכיל את מה שמשפחה ברוכה צורכת, הדבר גורם לאיבוד שטח מקום חשוב בבית וצריכת חשמל כבדה ומיותרת וכאן באה 'סמסונג' עם פתרון מהפכני, מקרר אחד גדול במיוחד שיכיל את כל התבשילים והמאפים שעליהם טרחתם בערב החג והשבת. המקרר הינו פרקטי, חדשני ומעוצב בצורה מבריקה כך שלא יתפוס שטח כפול. מהיום, לא תצטרכו להנדס את המקום במקרר ולהביט בתסכול על כל מה שלא נכנס, פשוט כי הכל נכנס.

     

    למקררים של 'סמסונג' יתרונות רבים נוספים: טכנולוגיה Twin Cooling Plus מהווה פתרון לבעיית הריחות במקרר ושמירה על טריות המזון לאורך זמן. טכנולוגיית האינוורנטר המאפשרת יעילות אנרגטית גבוהה, מה שמביא לחיסכון משמעותי בצריכת החשמל, להפעלה שקטה ונעימה של המקררים.

    לקראת חג הפסח יוצאת 'סמליין' היבואנית הרשמית של 'סמסונג' במבצע שמשנה את כללי המשחק:  קונים מקרר סמסונג מהדגמים המשתתפים במבצע ומקבלים  5 שנות אחריות (4+1 שנות אחריות מוגבלת) :

    בתוספת 199 שקלים למקררי מקפיא עליון ומקרר מקפיא תחתון.                 בתוספת 299 שקלים למקררי 4 דלתות, טריפל, SBS

    המקררים המצוינים של 'סמסונג' כשרים למהדרין באישור 'משמרת השבת'.

     

    חברת 'סמליין' בשיתוף פעולה עם 'סמסונג' העולמית משקיעה משאבים רבים בצרכן הישראלי ובמגזר החרדי, הדורש לצד טכנולוגיה, גם פתרונות הלכתיים ופרקטים ונותנת מענה מושלם, ללא ויתור על טכנולגיה מודרנית ועיצוב חדשני ומגוון.

    ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות.



    0 תגובות