רבני אירופה לטסים לחו"ל: התחסנו מפני החצבת לקראת החופשה

    איתי גדסי No Comments on רבני אירופה לטסים לחו"ל: התחסנו מפני החצבת לקראת החופשה

    בעקבות הודעת משרד הבריאות בארה"ב על אזור ברוקלין ומונסי כמוכה חצבת, ובהתאם לכך הודעת מועצת גדולי התורה באמריקה ולבקשת ארגונים אירופים קוראת הועידה לבוא לחגוג באירופה כשכל בני המשפחה מחוסנים מפני החצבת; 'כדי שנוכל לחוג יחדיו בשמחה וכהלכה את החג' | משרד הבריאות בישראל פרסם אף הוא את המלצותיו להתחסן ליוצאים לחו"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "ועידת רבני אירופה' קוראת ליוצאים לאירופה לחבילות הנופש והיוצאים לבני משפחה או באופן פרטי לקראת חג הפסח לאירופה להתחסן מפני חצבת. בהודעה שפרסמה הועידה נאמר כי עפ"י התורה מצווים אנו על 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם' ואנו מאוד מבקשים מכל הציבור הרחב להישמע להוראות ולבוא כשכל בני המשפחה מחוסנים לחג כשר ושמח'.

    בעקבות הודעת משרד הבריאות בארה"ב על אזור ברוקלין ומונסי והכרזתם על אזורים אלה כמוכי חצבת, ולבקשת ארגונים אירופים שביקשו מנשיא הועידה הגר"פ גולדשמידט לפרסם את הקריאה בכל התקשורת בישראל מפרסמת הועידה את ההודעה ולפיה יש לדאוג שכל בני המשפחה מחוסנים לפני שיוצאים לאירופה. יצוין, כי כ 40% מהעושים את חג הפסח באירופה מגיעים מארה"ב. שם פרסמה מועצת גדולי התורה דאמריקה קריאה לציבור להתחסן כפי הנחיות משרד הבריאות האמריקאי.

    בהודעת הועידה נאמר כי 'כדי שנוכל לחוג יחדיו בשמחה את חג הפסח – אנו שמחים מאוד על כל יהודי המבקש לחוג את חג החירות והיציאה משעבוד לגאולה והם חשים ביטחון וחירות אצלנו באירופה, אך מאוד מבקשים שכולם יבואו בבריאות תקינה ומחוסנים כהלכה'.
    משרד הבריאות הישראלי פרסם אף הוא את המלצותיו ליוצאים לחו"ל להתחסן.

    על פי הנחיות משרד הבריאות על בני 6 חודשים עד 11 חודשים לקבל חיסון במנה אחת בטיפת חלב. מנה זו לא תיספר כמנה תקפה, ויש לחזור על החיסון לאחר גיל 12 חודשים.
    על בני 12 חודשים ועד 17 שנים לקבל שתי מנות של החיסון, בהפרש של 4 שבועות לפחות בין המנות. המנה השנייה, כך על פי הנחיות משרד הבריאות, תחשב כמנה תקפה גם אם ניתנה לפני גיל 6 שנים ובתנאי ששתי המנות ניתנו ברווח זמן של 4 שבועות או יותר ומגיל 12 חדשים ואילך.

    המלצות משרד הבריאות לבני 18 שנים ומעלה קובעות כי ילידי 1957 ואילך יקבלו שתי מנות של החיסון ברווח זמן של 4 שבועות לפחות בין המנות. מי שנולד לפני 1957 נחשב מחוסן. כמו כן, נחשב מחוסן נגד חצבת, חזרת ואדמת בכל גיל מי שחוסן בעבר בשתי מנות של החיסון אחרי גיל שנה. מי שקיבל בעבר רק מנה אחת של החיסון – מומלץ שיתחסן במנה



    0 תגובות