השב"כ הוסמך לפקח על ועדת הבחירות; חשש למתקפת סייבר

    איתי גדסי 1 Comment on השב"כ הוסמך לפקח על ועדת הבחירות; חשש למתקפת סייבר

    לראשונה בישראל: שירות הביטחון הכללי הוסמך לפקח על ועדת הבחירות המרכזית בשל חשד למתקפת סייבר | קריאות להבהרות החשש ושלילת האפשרות למתקפת סייבר חיצונית

    יו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת ספירת הקולות עולה דרגה. פרשן חברת "החדשות" עמית סגל דיווח כי לראשונה שירות הביטחון הכללי הוסמך לפקח על ועדת הבחירות המרכזית.

    "נוכח מה שקרה בעולם והחשש מדבר דומה בישראל, השב"כ הוסמך לראשונה לפקח על ועדת הבחירות המרכזית", כתב סגל. לדבריו: "חשוב שבקרוב תצא הבהרה שמה שקורה עכשיו לא קשור למתקפת סייבר מבחוץ".

    יצוין כי בשעות האחרונות מתפרסמים דיווחים סותרים אודות אי סדרים בספירת הקולות ובמספר המנדטים. בשעות הבוקר העלו משקיפים מטעם "הימין החדש" טענות חמורות בדבר חוסר שקיפות בהליך הקלדת הקולות.

    דובר ועדת הבחירות המרכזית אמר בשעות הבוקר כי "ספירת המעטפות הכפולות שנערכה בכנסת הסתיימה, וכמו בכל מערכת הבחירות, החל תהליך של בדיקה ובקרה הנדרשים, על הנתונים שהוזנו לתוך מערכת המחשוב, טרם פרסום התוצאות. נוכח, התוצאות הצמודות והמשמעות של כל קול שיכול לגרום לתנודות בחלוקת המנדטים, ולמען שמירה על טוהר הבחירות, מודיע ועדת הבחירות כי תהליכי הבדיקה והבקרה נמשכים. עם סיומן של הבדיקות תימסר הודעה נוספת".



    1 תגובות

    מיין תגובות