הסמל נשאר, השמות הוחלפו: הכירו את מותג הכשרות המהודר

    עמית דניאל 1 Comment on הסמל נשאר, השמות הוחלפו: הכירו את מותג הכשרות המהודר

    שבועיים לאחר פטירת רבה של בני ברק, הגאון הגדול רבי משה יהודה לייב לנדא זצוק"ל, מתפרסם הסמליל החדש של הכשרות המהודרת בראשו עמד, כששם בנו ממשיך דרכו והגרש"צ רוזנבלט מתנוססים על גביו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כך תיראה החותמת של כשרות לנדא – חותמת הכשרות המשותפת של מערכת הכשרות המיתולוגית של הגרמי"ל לנדא זצוק"ל עם שמות שני הרבנים החדשים הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט – כשבמרכז השם "לנדא" מותג הכשרות הנודע.

    מותג הכשרות של "הרב לנדא" מזוהה כעוצמתי ומוערך באופן מיוחד. כעת בתוך החותם משולב בנו ממשיך דרכו הגאון רבי חיים יצחק אייזיק לנדא, יחד עם שותפו לרבנות הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט, איש אמונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ותלמידו בהלכה של מרן הגאב"ד הגר"נ קרליץ.

    החותם החדש שנשאר בזיהויו הקודם, נושא את השילוב המיוחד בצירוף המילים "רבני העיר בני ברק". החותם החדש יתנוסס החל מהיום, בחלקים נרחבים ממערכי הכשרות לפסח, כשבהדרגה יחליף תוך תקופה קצרה את הלוגו הקודם לזה המעודכן. החותמת תופיע באחדות מלאה בכל הפרסומות בעיתונים ותתנוסס בגאון לתפארת.

    בתוך כדי ההיערכות המירבית לחג הפסח, בימים אלו כבר נערכו ישיבות עבודה תכופות, וסיורים משותפים של רבני העיר שליט"א במפעלים, מטבחים ובחנויות. כאשר הם רואים עין בעין את הדברים ופועלים באחדות מופלאה ומיוחדת.

    הרב רונזבלט והרב לנדא

    הרבנים בסיור כשרות 

    מאפיין עיקרי וייחודי במהלך החדש, הוא בכך שהקנאות התקיפה נשמרת על פי כל הוראות רבה של העיר הגרמי"ל לנדא זצ"ל בכל התחומים באמצעות בנו שהוסמך על ידו ועמד לצידו בניהול מערך הכשרות כולו בשנים האחרונות, יחד עם הסכמה ושותפות של שיטת ה"חזון איש" וההנהגה הליטאית. מה שמייצר קונצנזוס מן הקצה אל הקצה, צעד שאף זוכה להתעניינות שיא של גופים וחברות שונות המפנימים את עוצמת השותפות והאיחוד בין כל חלקי היהדות החרדית מה שללא ספק ישפיע על מפת הצריכה באופן גורף.

    מהיום צריך להתרגל לכשרות המהודרת תחת הנהגה משותפת של שני רבני העיר בני ברק הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא מ"מ אביו והגאון רבי שבח רוזנבלט שיופיעו כאחד על גבי החותמת המוכרת והמהודרת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני והרבה מחברי שסמכנו על הכשרות של הרב רמ"ל לנדא זצ"ל בעינים עצומות נמנע עכשיו לאכול הכשר זה כיון שמעורב בו מתנגד ליטאי שאין לנו אמון בו.!!!!