המקום הראשון בדירוג בתי החולים בישראל

    עפר גדנקן No Comments on המקום הראשון בדירוג בתי החולים בישראל

    המרכז הרפואי שיבא – תל השומר מוביל עם המקום הראשון בארץ ובעשיריה הראשונה בעולם!

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כחודש דירג השבועון האמריקאי היוקרתי "ניוזוויק" את שיבא בין 10 המרכזים הרפואיים הטובים בעולם. כעת הוא הוא גם סקר את בתי החולים בארץ וקבע שהמרכז הרפואי שיבא –תל השומר הוא בית החולים הטוב בישראל.

    הסקר בדק את בתי החולים הגדולים בישראל וכאמור המרכז הרפואי שיבא מוביל במקום הראשון.

    הדירוג נקבע בהסתמך על חוות דעת של מטופלים ומאושפזים רבים: איכות הטיפול בהם, תנאי האשפוז, היחס שקיבלו מהצוותים הרפואיים ונכונותם להמליץ לחולים אחרים על המרכז הרפואי שבו טופלו. נוסף לכך נבדקו חוות דעת על הצוותים הרפואיים המשרתים בכל אחד מבתי החולים – רמת הכשרתם ומידת הישגיהם.

    הסקר הבלתי תלוי שדרג את בתי החולים הטובים בעולם נערך על ידי חברה חיצונית ובחן 1,000 בתי חולים במדינות מפותחות, שם זכה המרכז הרפואי שיבא לכבוד עצום ודורג בו במקום העשירי. במקום הראשון דורג בית החולים מאיו קליניק במינסוטה (ארה"ב) המטפל מדי שנה ב־1.3 מיליון איש ומעסיק כ־3,500 רופאים וחוקרים ולמעלה מ־48 אלף עובדים (למאיו קליניק יש סניפים באריזונה ובפלורידה).במקום השני – קליבלנד קליניק באוהיו (ארה"ב) המטפל מדי שנה ב־7.6 מיליון איש. גם לו יש שלוחות – בקנדה ובאיחוד האמירויות.  אחר כך ברשימה, בסדר יורד: בית החולים הכללי בסינגפור; ג'ונס הופקינס בבולטימור (ארה"ב); צ'ריטי בברלין (גרמניה); בית החולים הכללי בבוסטון (ארה"ב); בית החולים הכללי בטורונטו (קנדה); בית החולים האוניברסיטאי בטוקיו (יפן) ובית החולים האוניברסיטאי בלוזן (שווייץ). במקום העשירי, כאמור – המרכז הרפואי שיבא בתל השומר.

     



    0 תגובות