הגרש"צ רוזנבלט בסיור עם מכבי

    עפר גדנקן No Comments on הגרש"צ רוזנבלט בסיור עם מכבי
    12:00
    19.04.24
    יונתן שורק No Comments on "בשבילם הספרדים כמו אוויר": הרב אברהם יוסף תוקף את הבד"צים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביקור ייחודי רב רושם התקיים השבוע במחוז ירושלים והשפלה של 'מכבי שירותי בריאות' שבמודיעין, עת הגיע למקום הגרש"צ רוזנבלט שליט"א, חבר בד"ץ שארית ישראל, ראש בתי הוראה בבני ברק, מ"מ רב העיר בני ברק ורבה של אחיסמך. הגרש"צ רוזנבלט שליט"א נפגש עם ראש המחוז, מר גידי לשץ, אשר פרס בפניו את השירותים והיוזמות שמקדם המחוז עבור כלל המבוטחים, תוך מתן דגש למתן השירות בהלימה לאורח החיים החרדי.

    במהלך שיחתם, העניק מר לשץ סקירה מקיפה על התפתחות 'מכבי' בריכוזים החרדיים שבמחוזו, תוך דגש על מהפכת השירותים שמכבי מובילה בשכונות החרדיות, ובירושלים כולה. הגרש"צ רוזנבלט שליט"א הציג בפני ראש המחוז את צרכיה העתידיים של שכונת אחיסמך בלוד, הצפויה להתאכלס כבר בחודשים הקרובים, וראש המחוז הרחיב בפניו רבות על האפשרויות והשירותים שיכלול המרכז הרפואי החדש שייפתח בשכונה וייתן מענה מלא לצרכי התושבים, חברי מכבי.

    לאחר מכן סייר הגרש"צ רוזנבלט שליט"א במכון הפיזיותרפיה הגדול במודיעין, בהנהלתה של הגב' שרון נחום, שהציגה את המערך הרפואי המתקדם במכון.

    בסיור השתתפו מנהלי המרכזיים הרפואיים החרדים בירושלים, בהם מנהל המרכז הרפואי רמת אשכול, ר' אבי ארנטרוי, שהציג את מכלול השירותים במרכז הרפואי המתקדם, הנותן מענה מיוחד לכלל תושבי השכונה, בהם גם שירות ייעודי לציבור דוברי האנגלית בשכונה ואף רופאים ונותני שירותים דוברי יידיש המעניקים אף הם שירות מתקדם ומותאם לחברי מכבי. כן הציג ארנטרוי את השירותים הייחודים שמובילה מכבי בכל הקשור לשרות הרפואי של תלמידי הישיבות ובנות הסמינרים מחו"ל הלומדים בירושלים ואשר רבים מהם הצטרפו ל'מכבי'.

    מנהל המרכז הרפואי רוממה, ר' זאב רייכמן, הציג את מכלול השירותים במרכז הרפואי המתקדם, הנותן מענה מיוחד לכלל תושבי השכונה ולאורחים הרבים המגיעים להיכלי הישיבות וחצרות האדמו"רים באזור. כן הציג את 'מוקד השבת' הייחודי הפועל במרכז ונותן מענה עבור רבים מחברי מכבי בירושלים.

    בסיור השתתפו גם חבר מועצת עיריית מודיעין עילית, ומתאם קשרי הקהילה של מכבי בעיר, ר' נחמן ניימן ומתאמת המגזרים במחוז ירושלים והשפלה במכבי, הגב' שוש תם. ניימן ציין: "כקופה גדולה ומובילה גם בעיר, אנחנו קשובים לצורכי האוכלוסייה, פועלים יד אחת עם רבני העיר על מנת שהשירות יהיה מיטבי לפי רוח המקום. המטרה שלנו למנוע את החולי הבא ולכן אנחנו מקיימים פעילויות קידום בריאות רבות במגוון נושאים והדבר מוכיח את עצמו מאד בשטח וגם במדדי הבריאות של חברי מכבי בעיר. עבורנו זו שליחות של הצלת חיים".

    מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, ר' משה שלזינגר, הודה לגרש"צ רוזנבלט שליט"א על שהקדיש מזמנו לביקור החשוב, ואמר: אנחנו מתרגשים מהעובדה שזהו ביקורו הראשון של הרב רוזנבלט מאז מינויו למ"מ רב העיר בני ברק. ביקורו מהווה עדות נוספת לאמונם של רבני המגזר החרדי ב'מכבי', ושמחים לשתף עמם פעולה ולהתאים את השירותים לקהילה".

    בתום הסיור אמר הגרש"צ רוזנבלט שליט"א כי התרשם עמוקות מפעילות מכבי המוכיחה את עצמה בחמלה ובדאגה לצרכי כלל החברים, ואף ציין כי הוא ומשפחתו מבוטחי 'מכבי' מזה שנים ארוכות. ראש המחוז גידי לשץ הודה לגרש"צ רוזנבלט שליט"א על נכונותו לקיים את הסיור, והדגיש: "מכבי משקיעה משאבים רבים על מנת לשפר את את השירות לטובת  חבריה, והכל תוך הלימה מלאה לצרכי המגזר. במסגרת העמקת הקשר שבין מכבי לרבני הקהילות, אנו רואים חשיבות רבה גם בתכנון ובהתאמה של המרכז הרפואי של שכונת אחיסמך שתאוכלס בקרוב".



    0 תגובות