- רדיו קול חי - -

שדרת הניהול החרדית ממשיכה להתרחב

לרגל מינויים למנהלי המרחבים בבני ברק ובאלעד, נכנסו ר' ברוך שטרן ור' מרדכי שחורי לקבל את ברכתו של מרן שר התורה, הגר"ח קניבסקי שליט"א # עם כניסתם לתפקיד, מרחיבה 'מכבי' את שדרת הניהול החרדית במחוז, המאוישת במיטב המנהלים והסגנים מהמגזר החרדי

'מכבי שירותי בריאות' ממשיכה בקידום שדרת הניהול החרדית, ומודיעה בימים אלו על מינויים של שני מנהלי מרחב חדשים במחוז המרכז. את התפקידים החשובים ימלאו ר' ברוך שטרן, כמנהל מרחב בני ברק, ור' מרדכי שחורי כמנהל מרחב אלעד. כניסתם לתפקיד המנהלי מרחיבה את שדרת הניהול החרדית במחוז, עליה נמנים סגני מנהל מרחב בני ברק, ר' יוסף בינדר, המנהל אף את בתי הרופאים בעיר ור' יוסף ליפשיץ.

לרגל הודעת המינוי, הגיעו מנהל השיווק למגזר החרדי ב'מכבי', ר' משה שלזינגר, ומנהלי המרחבים הנכנסים, אל מעונו של מרן שר התורה, הגר"ח קניבסקי שליט"א. מרן שליט"א בירך שיזכו להמשיך לקדש שם שמיים בעשייתם החשובה.

מנהלי המרחבים מביאים עימם ניסיון מקצועי וידע רב, אותם רכשו במהלך השנים בהם מילאו תפקידים מנהליים במחוז המרכז ב'מכבי'. שטרן החל את דרכו ב'מכבי' כמתאם קשרי קהילה במרחב אלעד, ולאחר מכן כמנהל המרחב. שחורי כיהן כסגן מנהל המרחב, ועם הודעת המינוי, קודם לתפקיד מנהל המרחב.

מנכ"ל 'מכבי', מר רן סער: "מכבי שירותי בריאות משקיעה משאבים רבים בהתאמת שירותיה גם למגזר החרדי, הבאים לידי ביטוי גם בקידום והרחבת שדרת הניהול החרדית, הצומחת ומתפתחת מתוך 'מכבי'. נתוני הצמיחה המרשימים של מספר המבוטחים במגזר החרדי, מעידים על הצלחתה הברורה של 'מכבי', בהענקת שירותי רפואה מתקדמים ורגישים למגזר".

ראש מחוז המרכז, דבורה חסיד: "מחוז המרכז במכבי מאופיין בעשייה אינסופית, המתבטאת בפתיחת מרכזים רפואיים מתקדמים, והרחבת שירותי רפואה במרפאות הקהילתיות, תוך דגש על מיטב המומחים ואנשי המקצוע. השדרה הניהולית מהווה חלק חיוני בהצלחת העשייה, ועל כן, אני שמה לנגד עיני לקדם את הצוות המנהלי הטוב ביותר הצומח ב'מכבי'. ר' ברוך שטרן ור' מרדכי שחורי מביאים איתם מומחיות ורגישות, אותם רכשו בשנים הארוכות בהם ליווי את מבוטחי 'מכבי' במחוז המרכז. אני מאחלת להם הצלחה רבה בתפקידם החדש, בו ימשיכו ויפעלו ללא לאות, למען רווחתם וקידום בריאותם של המבוטחים".