- רדיו קול חי - -

ח"כ אשר: "גנץ יעשה הכל בשביל להיכנס לקואליציית נתניהו"

ח"כ יעקב אשר התארח במשדר הבחירות המרכזי באולפן הבחירות המיוחד של "קול חי". "התזוזה ממפלגות חרדיות לליכוד זו אגדה שמישהו ניפח אותה בתקופת הבחירות והאגדה הזו מסתיימת ליד הקלפי ברגע האמת כי כולם זוכרים שממשלת לפיד ממנה סבלנו היתה מורכבת גם מהליכוד. נתניהו ניגש אלינו כי הוא צריך אותנו וזה יקרה רק אם נהיה חזקים ולשון מאזניים", הגיב אשר לתוצאות המסתמנות.

בנוגע לנושאי דת ומדינה אמר ח"כ אשר: "אני בהחלט מוטרד ממפלגת זהות כמו מכל דבר שהוא בלתי נודע למרות שפה יש דברים שהם כן ידועים, פייגלין הרי מדבר על הפרדת הדת ומדינה והוא מדבר על זכויות של כל מיני ציבורים שזה היפך התורה ונוגע באיסורים החמורים ביותר שיש בתורה, ויש גם דברים בלתי צפויים כמו ח"כ גליק שמצד אחד הלך עם ציציות תכלת ומצד שני נאבק לטובת הרפורמים כמו בארה"ב".

על המסע של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א ברחבי הארץ: יש התעוררות גדולה אנחנו חזינו במו עיננו עצרות ומחזות שקשה לכמת את ההתרגשות שלהם איך מרן שר התורה יוצא לצפון ולדרום, אתה רואה את עולם התורה בתפארתו, ועכשיו מלבד המצווה שיש לנו של ועשית ככל אשר יורוך זה גם דבר שכלי שהרי מי שיכול ויודע לדאוג לציבור החרדי זה רק מי שהוא חרדי שחי את החיים האלה גם כן".

על הנושאים שעל סדר היום החרדי אמר: "הדיור לא נשכח ולא נדחק, הצלחנו לטפל בהתרחבות של בית שמש בהסכמי גג באלעד ובביתר אבל לא היה לנו מספיק כוח לפתור את הכל, לא יכולנו היינו לאיים על פרישה מהקואליציה בגלל זה כי התעסקנו בגיור, בשמירה על עולם התורה ודאגה לכבוד השבת, בנוסף יש את נושא החינוך המיוחד כי חד משמעית שמתקיימת אפליה מובנית בין ילד מחינוך מיוחד חרדי לבין ילד של חינוך מיוחד שאינו חרדי, פה האמירה ילד הוא ילד מקבלת משמעות גדולה ואין מקום למשחקים בעניין הזה של זכויות הילדים המיוחדים. ככל שנבוא חזקים יותר עם 18 נציגים במפלגות חרדיות כמו שהיה לפני שתי קדנציות הכוח שלנו יהיה יותר גדול ונוכל לפעול בכל הדברים האלה לצידו של נתניהו כי הוא יהיה מחויב לערכים שלנו והמטרה שלנו זה שלטון נתניהו עם כיפה שרשום עליה ג'".

"חלק מהדברים שאנחנו לוקחים על עצמנו מלבד שמירת הזכויות של המגזר החרדי זה להיות המזוזה ושומר הסף כדי שהמדינה תהיה יהודית למען כלל ישראל", הוסיף אשר.

בנוגע ליו"ר כחול לבן בני גנץ, אמר ח"כ אשר: "בקרוב גנץ יבין שלפיד ושלח עושים מעל הראש שלו מסיבת ניצחון בכוח, הוא לא יהיה יו"ר אופוזציה ויעשה הכל להיכנס כשר בממשלה".