נתניהו בנאום חייו: "שהחיינו; הישג דמיוני – בלתי נתפס"

    איתי גדסי 2 Comment on נתניהו בנאום חייו: "שהחיינו; הישג דמיוני – בלתי נתפס"

    ראש הממשלה בנאום ניצחון מרשים: "הישג דמיוני; מתי השגנו כזה מספר מנדטים?" | על הרכב הממשלה הבאה: "על פי רוב המדגמים אנחנו נרכיב את הממשלה הבאה והיא תהיה ממשלת ימין לאומית" | וגם, מילים מרגשות למשפחתו | הנאום המלא

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תודה. תודה. תודה רבה לכם. אנחנו אוהבים אתכם. אתם נהדרים.

    אתם זוכרים לפני, לא יאומן, לפני 23 שנים זה היה הפעם הראשונה ששרה ואני עמדנו כאן והנה אנחנו חוזרים לעשות זאת בזכותכם ולמענכם. תודה רבה לכם. מאז למדתי כמה דברים. אני מבקש לומר לכם כאן לשרי הליכוד לשדרות הליכוד לחברות הכנסת ולחברי הכנסת, לוותיקים ולחדשים שלנו, כמה חדשים יש לנו, לראש הסניפים, לראשי הערים שלנו, לחברות ולחברי הליכוד שלנו, אני נרגש מאד בלילה הזה. זה לילה של ניצחון אדיר. אדיר.

    שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה.

    חבריי וחברותיי אחי ואחיותיי, ואינני אומר זאת מן השפה אל החוץ אני אומר זאת מעומק ליבי כי שליחות גדולה מנחה אותנו. שליחות גדולה מנחה אותי. אני פועל יום ולילה בשמכם למענכם למען המדינה שלנו למען העם שלנו למען הארץ שלנו.

    אני מבקש, מעומק ליבי להודות לכולכם. אתם הבאתם הישג דמיוני, כביר וכמעט בלתי נתפס.

    הישג דמיוני בלתי נתפס מול תקשורת מגויסת בתנאים בלתי אפשריים והליכוד גבר באופן דרמטי. זה הישג מדהים.

    אני רוצה להגיד לכם משהו אישי. אני מאד נרגש שעם ישראל שוב נתן בי אמון בפעם החמישית ועוד אמון גדול יותר. עבורנו ועבורי זה הישג חסר תקדים. מתי קיבלנו כל כך הרבה מנדטים?

    לפי רוב המדגמים גוש הימין בהובלת הליכוד ימשיך להוביל את מדינת ישראל בארבע השנים הבאות ונמשיך להצעיד את מדינת ישראל לפסגות חדשות.

    חונכתי על ידי אבי פרופסור בן ציון נתניהו זכרונו לברכה והוא חונך על ידי סבי זכרונו לברכה הרב נתן מלינובקי נתניהו. אני מאמין שהקב"ה נתן לעם ישראל מדינה טובה, מדינה שבטוח לחיות בה. למעננו, למען הדורות הבאים ולמען נצח ישראל.

    עכשיו השעה קצת אחרי 02:10 לפנות בוקר. לילה ארוך ויתכן גם יום ארוך לפנינו ונמתין לתוצאות האמת אבל כבר עכשיו אני רוצה להודות לכם אזרחי ישראל שתמכתם בנו לכם מצביעי הליכוד שמאמינים בדרכנו, לכם פעילי הליכוד שנענתם לקריאתי ולא יאומן איך עברתם עיר עיר שכונה שכונה רחוב רחוב בית בית. לכם המתנדבים הנפלאים ולכם אנשי המטה המסורים. אתם שליוויתי אותי סביב השעון ללא לאות במיומנות אדירה ובנאמנות עצומה. ויחד כולנו עבדנו כאיש אחד עד הדקות האחרונות לפני סגירת הקלפיות כדי להעיר את הציבור שלנו ולהביא אותו לקלפי כדי להכריע את המערכה.

    כולכם הבאתם המון לב ונשמה למאבק הקשה ולכל אחד ואחת מכם יש חלק חשוב בהישג הזה. תודה רבה לכם.

    כבר הלילה התחלתי בשיחות עם ראשי מפלגות הימין השותפות הטבעיות שלנו. כבר הלילה כמעט כולם כבר הצהירו בפומבי שהם ימליצו עלי להרכיב את הממשלה הבאה. הם ימליצו עלי בפני נשיא המדינה שלנו. אני מתכוון לסיים את המלאכה במהרה במטרה להקים ממשלה לאומית יציבה. עכשיו אני רוצה להבהיר. – זו תהיה ממשלת ימין אבל אני מתכוון להיות ראש הממשלה של כל אזרחי ישראל. ימין ושמאל, יהודים ולא יהודים כאחד, כל אזרחי ישראל. כי אני דואג לכולם, אני דואג לחיילים של כולנו, אני דואג לביטחון של כולנו, אתם יודעים את זה. אני דואג למדינה של כולנו, גם את זה אתם יודעים. כך זה היה וכך זה יהיה.

    הישגים רבים נזקפים לזכותנו לא תמיד מפרסמים את זה בלשון המעטה. אבל הציבור חכם והציבור רואה. אבל לצד ההישגים הכבירים נעמדים למולנו אתגרים רבים. אבל גם נורמזליציה עם המדינות הערביות. אנחנו בכוחות משותפים נוכל לכל האתגרים הללו.

    אני רוצה להודות לכם מכל הלב אבל אני מבקש להודות לעוד שלושה אנשים. אני מבקש להודות לרעייתי האהובה שרה ולבנייך יאיר ואבנר. אני מבקש לומר למשפחתי – כמה סבל עברתם, כמה חצי רשע ורוע ספגתם רק בגלל שאתם המשפחה האוהבת והתומכת שלי. אתם המשענת של חיי. המשענת של חיי ואתם, אתם אזרחי ישראל המשענת שלנו. ראינו אתכם בשווקים בערים ביישובים ראינו את האהבה שלכם את התמיכה שלכם כל כך חיזקתם אותנו וחיממתם את ליבנו. אני מבקש להודות לכם ויחד בעזרת השם נמשיך לעשות ונמשיך להצליח.



    2 תגובות

    מיין תגובות