דרעי בריאיון מיוחד: "אני מסתובב ורואה אנשים מדושני עונג – הבית בסכנה"

    אסתי פלד 3 Comment on דרעי בריאיון מיוחד: "אני מסתובב ורואה אנשים מדושני עונג – הבית בסכנה"

    יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' שעות לקראת פתיחת הקלפיות | היום שאחרי: "אחרי הבחירות שבכחול לבן יבינו שחלום החלפת נתניהו קרס הכל ישתנה – ואז יהיו הרבה אפשרויות של ממשלות ונתניהו לא ירצה לעבוד מול רסיסי מפלגות" | התפילה ההיסטורית: "מרן ראש הישיבה קרא לכל הרבנים לבוא להתפלל על מפעל מרן בכותל – כל המפעל האדיר בסכנה" | האזינו

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שעות לפתיחת הקלפיותה והישורת האחרונה של המערכה הגורלית נמצאת בעיצומה. יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, "מה יהיה עם הבית שמרן הקים אנחנו מאוד חוששים".

    דרעי סיפר על היום היוצא דופן וההיסטורי שמקיימת תנועת ש"ס בכותל המערבי: "כששמענו היום את נשיא המועצת מכריז על תפילה היסטורית בכותל עם גדולי הרבנים והמקובלים, אנחנו מבינים כמה מחר הוא יום גורלי. אם החרדים לא יהיו חזקים, לא רק חוק הגיוס בסכנה, גם תקציב הישיבות ומוסדות החינוך כולם יכולים לקרוס. כולם שכחו שבממשלת לפיד כמעט סגרנו את כל המוסדות".

    כולם מדושני עונג ולא מבינים את הסכנה מזהיר דרעי מהמצב: "ראיתי בסיורים שלי בכל הארץ אנשים מדושני עונג שטוב להם, מראים לי מבנים חדשים שבנו, קייטנות ופעילויות. כולם מרוצים מהשנים האחרונות והם לא קולטים שהכל בסכנה. התחלתי לזעזע אותם שהכל יכול להיגמר. אם לא נהיה חזקים, נתניהו יידע לסגור עם לפיד וגנץ ולהקים איתם יחד ממשלה".

    ARYEH DERI

    עוד הוסיף דרעי: "יש ציבור מזרחי ענק שרוצה להצביע לש"ס. אם אז קיבלנו 17 מנדטים שהייתה הצבעה בשתי פתקים, אז היום היינו צריכים לקבל מעל 20 מנדטים". עוד הזהיר דרעי משאננות, "צריך לזכור כי אין אף אחד שיסדיר את מעמדם של בני הישיבות, ואנחנו נעשה את ההסדר הכי טוב. כמו כן, תקציב עולם הישיבות קוצץ ב-50% בתקופת לפיד, אז עזבו בני תורה את הספר והלכו לעבוד".

    באמצע הריאיון המיוחד, הודיע מגיש התוכנית אבי מימרן לשר דרעי, קיבלנו הרגע פנייה מועדת הבחירות להפסיק את הראיון איתך. זה נראה שרצו להגיש תלונה על הראיון פה. דרעי בתגובה: "התראיינתי בתקשורת יותר מרה״מ נתניהו? אבל אף אחד לא יכול לחסום אותנו מלומר את האמת, למשל ראינו איזה היסטוריה היום: הגר״מ צדקה יצא באורח נדיר לקרוא ולהצביע לש״ס. הציבור חייב לדעת את זה".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      שס 10 מנדטים בעז"ה בזכות מרן ראש הישיבה פה קדוש

    2. 2

      שס חזקה
      שס זה הבית של עם ישראל
      כי שבת תשמור על היהדות. כי ביבי בלי שס זה לפיד 2 ועובדה שישב איתו לכן אני בשם הרבנים ובשם מרן שאנו פוסקים כמותו בכל עניין ובכל מקום לכן כול מי שאוהב את הקב"ה שם שס ובשם השם נעשה ונצליח…..