מכה קשה לאיראן: ארה"ב הכריזה על משמרות המהפכה – ארגון טרור

    שלמה ריזל No Comments on מכה קשה לאיראן: ארה"ב הכריזה על משמרות המהפכה – ארגון טרור

    הארגון שמזוהה יותר מכל עם משטר האייתולות האיראני ומי שמחזיק את המשטר ושומר עליו במשך 40 שנה, ספג היום מכה קשה מאוד בעיקר מהבחינה הכלכלית והמדינית, ארה"ב הכריזה על הארגון כארגון טרור לכל דבר | מהיום עסקים וחשבונות בנק, של אנשי משמרות המהפכה יהיו בעייתיים מול העולם ומול הבנקים שמחזיקים אותם

    טראמפ וביבי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    8:52
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ דנון: עלינו להתחשב אך ורק באינטרס הישראלי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היסטוריה: ממשל ארה"ב הכריז היום (שני) על ארגון משמרות המהפכה של איראן – ארגון טרור. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כינה את הצעד שיזם והוביל אותו כ"צעד חסר תקדים שמכיר במציאות שבה איראן היא לא רק מדינה שמעניקה חסות לטרור, אלא שמשמרות המהפכה שלה משתתפות באופן פעיל בפעולות טרור, במימון ובקידום הטרור".

    בהודעת הנשיא נאמר, כי מחלקת המדינה מתייחסת למשמרות המהפכות של איראן כ"אמצעי העיקרי של הממשלה האיראנית בהנחיה וביישום של קמפיין הטרור העולמי שלה". עוד הוסיף הנשיא כי הסנקציות הקשות כנגד איראן יימשכו והיא תיענש על ייצוא הטרור לכל העולם.

    ארגון משמרות המהפכה הוקם לאחר המהפכה האיסלאמית באיראן, מטרתו לשמור על שלטון האייתולות הטרוריסטי בתוך איראן וייצוא המהפכה למדינות נוספות. איראן הקימה זרועות בכל העולם דרכם היא מייצאת טרור ופיגועים בכל יבשת. הכרזת הארגון כארגון טרור, יפגע קשה במשרתים בו, בהחזקת חשבונות בנק, הלוואות עסקים, ההכרזה תחנוק את משרתי המשמרות כלכלית בצורה חסרת תקדים.

    ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו: "תודה לך ידידי היקר, נשיא ארה״ב דונלד טראמפ, על כך שהחלטת להכריז על משמרות המהפכה של איראן כעל ארגון טרור. תודה על שנענית לעוד בקשה חשובה שלי, שמשרתת את האינטרס של מדינותינו ושל מדינות האזור. נמשיך לפעול יחד בכל דרך נגד המשטר האיראני שמאיים על מדינת ישראל, על ארה״ב ועל שלום העולם".

    מ"מ שר החוץ ישראל כ״ץ: "מברך את נשיא ארה״ב דונלד טראמפ על החלטתו להכריז על משמרות המהפיכה האיראניות כעל ארגון טרור. החלטה זו תחליש את יכולתה לקדם את תוכנית הגרעין ואת תמיכתה בטרור האזורי. ותחזק מאוד גם את יכולתה של ישראל להאבק בתוקפנות האיראנית בסוריה ובמרחב".



    0 תגובות