ח"כ אשר: "המטרה שלנו היא שלטון נתניהו עם כיפה שרשום עליה ג"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר: "המטרה שלנו היא שלטון נתניהו עם כיפה שרשום עליה ג"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' | על ההצבעה בקרב היבור החרדי למפלגות חילוניות: "אגדה שמנסים לנפח בתקופת בחירות" | מצוקת הדיור: "טיפלנו במספר הסכמי גג, אך לא היה לנו מספיק כוח לפתור הכל" | הכנסים ברחבי הארץ: "חזינו במו עיננו עצרות ומחזות שקשה לכמת את ההתרגשות בהם, איך מרן שר התורה יוצא לצפון ולדרום, אתה רואה את עולם התורה בתפארתו" | האזינו

    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. בתחילת הריאיון התייחס אשר לפרסומים על הצבעה בקרב הציבור החרדי למפלגת הליכוד: "התזוזה ממפלגות חרדיות לליכוד זה אגדה שמישהו ניפח אותה בתקופת הבחירות".

    ח"כ אשר שוב מזכיר כי כבר היינו בתקופה בה נתניהו היה ראש הממשלה, אך לא היו צריכים את המפלגות החרדיות בקואליציה: " אבל האגדה על ההצבעה למפלגות חילוניות, מסתיימת ליד הקלפי ברגע האמת, כי כולם זוכרים שממשלת לפיד ממנה סבלנו הייתה מורכבת גם מהליכוד. נתניהו ניגש אלינו כי הוא צריך אותנו וזה יקרה רק אם נהיה חזקים ולשון מאזניים".

    על נושאי דת ומדינה: "אני בהחלט מוטרד ממפלגת זהות כמו מכל דבר שהוא בלתי נודע למרות שפה יש דברים שהם כן ידועים, פייגלין הרי מדבר על הפרדת הדת ומדינה והוא מדבר על זכויות של כל מיני ציבורים, שזה היפך התורה ונוגע באיסורים החמורים ביותר שיש בתורה, ויש גם דברים בלתי צפויים כמו ח"כ גליק שמצד אחד הלך עם ציציות תכלת ומצד שני נאבק לטובת הרפורמים כמו בארה"ב".

    על המסע של מרן שר התורה ברחבי הארץ: "יש התעוררות גדולה אנחנו חזינו במו עיננו עצרות ומחזות שקשה לכמת את ההתרגשות שלהם איך מרן שר התורה יוצא לצפון ולדרום, אתה רואה את עולם התורה בתפארתו, ועכשיו מלבד המצווה שיש לנו של ועשית ככל אשר יורוך זה גם דבר שכלי שהרי מי שיכול ויודע לדאוג לציבור החרדי זה רק מי שהוא חרדי שחי את החיים האלה גם כן".

    על הנושאים שעל סדר היום החרדי: "הדיור לא נשכח ולא נדחק, הצלחנו לטפל בהתרחבות של בית שמש בהסכמי גג באלעד ובביתר, אבל לא היה לנו מספיק כוח לפתור את הכל, לא יכלנו לאיים על פרישה מהקואליציה בגלל זה כי התעסקנו בגיור, בשמירה על עולם התורה ודאגה לכבוד השבת, בנוסף יש את נושא החינוך המיוחד, כי חד משמעית שמתקיימת אפליה מובנית בין ילד מחינוך מיוחד חרדי לבין ילד של חינוך מיוחד שאינו חרדי, פה האמירה ילד הוא ילד מקבלת משמעות גדולה ואין מקום למשחקים בעניין הזה של זכויות הילדים המיוחדים".

    עוד הוסיף ח"כ אשר: "ככל שנבוא חזקים יותר עם 18 נציגים במפלגות חרדיות כמו שהיה לפני שתי קדנציות הכוח שלנו יהיה יותר גדול ונוכל לפעול בכל הדברים האלה לצידו של נתניהו, כי הוא יהיה מחויב לערכים שלנו והמטרה שלנו זה שלטון נתניהו עם כיפה שרשום עליה ג'".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות