הרמטכ"ל: "סדרת מבצעים בחודשים האחרונים הובילו להשבת זכריה באומל"

    קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל: "סדרת מבצעים בחודשים האחרונים הובילו להשבת זכריה באומל"

    הרמטכ"ל התייחס למבצע השבת גופתו של זכריה באומל ז"ל לאחר 37 שנים, כוכבי התייחס למאמץ המודיעיני סביב המבצע: "מדובר במאמץ רב שנים של קהילת המודיעין וענף איתור הנעדרים באגף כח אדם, במהלכו בוצעו מחקרים ומבצעים שונים לאיתור נעדרי הקרב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרמטכ״ל רא"ל אביב כוכבי התייחס היום (רביעי) במהלך טקס החלפת מפקד פיקוד הצפון להשבת גופתו של רב-סמל זכריה באומל ז״ל לאחר 37 שנים: "לפני מספר דקות, הודיע דובר צה״ל כי לאחר 37 שנים של מאמץ עיקש ופעילות מודיעינית מן המעלה הראשונה, צה״ל השיב את גופתו של רב-סמל זכריה באומל זיכרו לברכה, מנעדרי הקרב הסולטן יעקב, לקבר ישראל".

    עוד הוסיף כוכבי: "מדובר במאמץ רב שנים של קהילת המודיעין וענף איתור הנעדרים באגף כח אדם, במהלכו בוצעו מחקרים ומבצעים שונים לאיתור נעדרי הקרב. שיאו של המאמץ בסדרת מבצעים שהוביל בחודשים האחרונים אגף המודיעין והביאו לאיתורו והשבתו של רב-סמל זכריה באומל זיכרו לברכה".

    הרמטכ"ל התייחס לחוב של צה"ל לחיילים: "על כתפיהם של מפקדי צה״ל, ואני בראשם, מוטלת המחויבות הגדולה, המחויבות לדאוג לכל חייל המצטרף לצה״ל ונשבע למדינת ישראל. המחויבות היא כלפי כל משפחה המפקידה בידינו את הנכס היקר לה מכל, והמחויבות לחברה הישראלית השמה בנו את מבטחה".



    0 תגובות