כהן תוקף את גפני: "לא מתפלא על גפני, הוא מתעלם מדמעות של אלמנות"

    אסתי פלד No Comments on כהן תוקף את גפני: "לא מתפלא על גפני, הוא מתעלם מדמעות של אלמנות"

    סגן שר האוצר יצחק כהן (ש"ס) התראיין ל'מהדורה המרכזית' ותקף בחריפות את ההסכם של יהדות התורה עם יחד והתחרות החדשה בפריפריה על קולות הציבור המסורתי והמזרחי: "הם עושים דברים שלא יעשו, אבל חבריי מופתעים כי היה שיתוף אמיתי לכאורה. אותי זה לא הפתיע" | האזינו

    כהן ודרעי בכנס ש"ס צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר האוצר יצחק כהן (ש"ס) התראיין היום ל'מהדורה המרכזית' בהגשת דוד חכם לקראת הבחירות הקרבות. בפתח הריאיון התייחס לאמירה של יעלון על הקשר הטוב עם החרדים:, האם יהיה שיתוף פעולה עם כחול לבן נשאל כהן, "בגלל שנמצא שם לפיד, זה לא משתלב עם ההשקפות שלנו. כבר יו"ר ש"ס אמר בצורה הכי ברורה במי אנו תומכים" אמר סגן השר בנחרצות.

    על המתחרה החדשה של ש"ס בפריפריה, יהדות התורה, תוקף כהן את גפני בחריפות רבה" "על גפני ושו"ת אני לא מופתע ממנו ממה שקורה בפריפריה, מי שמתעלם מדמעות של אלמנות ויתומים אני לא מתפלא עליו".

    לא היה שיתוף פעולה אמיתי עם יהדות התורה קובע כהן, "הם עושים דברים שלא יעשו, אבל חבריי מופתעים כי היה שיתוף אמיתי לכאורה. אותי זה לא הפתיע. כל ההישגים של עולם התורה זה ש"ס הביאה וכל ההישגים החברתיים זה שלנו והם נשרכו אחרינו. הם הוציאו הודעות לתקשורת כאילו זה הם עשו".

    "ש"ס תביא יותר משישה מנדטים בסקרים", קובע בנחרצות סגן שר האוצר ומסרב לקבל שהעניין החברתי לא על סדר היום בבחירות: "בש"ס הציבור הוא כל הזמן על סדר היום, עולם התורה האברכים מוסדות החינוך השכבות החלשות הפריפריה הם תמיד על סדר היום".

    תוכנית ביטוח החיים לאברכים תקועה: "למרות שכל גדולי ישראל חתמו על התוכנית הזאת כולל אלו שנפטרו ויבדלו לחיים ארוכים, ויש אדם אחד שהוא מאיים על שר האוצר שלא יעביר את התוכנית. התוכנית מוכנה עבר את משרד המשפטים והאוצר אבל עדיין גפני לא מוכן להעביר".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות