הישג לישראל: העצרת הכללית של האו"ם גינתה את האנטישמיות

    איתי גדסי No Comments on הישג לישראל: העצרת הכללית של האו"ם גינתה את האנטישמיות

    העצרת הכללית של האו"ם גינתה את האנטישמיות, וזאת לאחר שבהצעה המקורית רצו האו"ם להעביר החלטה רק לשנאה נגד מוסלמים, בהתערבות השגריר באו"ם דני דנון שונתה ההצעה וכללה את האנטישמיות | השגריר דנון: "הישג ישראלי באו"ם, הפסד מוחץ לכוחות השנאה"

    דני דנון צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העצרת הכללית של האו"ם התכנסה היום (שלישי) לדיון מיוחד שבמרכזו אימצה הצעת החלטה לגינוי פשעי שנאה. בגרסתה המקורית ההצעה כללה התייחסות רק לשנאת המוסלמים, אך לאחר מאמץ דיפלומטי שהוביל שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, מול מדינות רבות באו"ם, שונתה ההצעה וכללה גינוי גם לאנטישמיות.

    השגריר דנון אמר כי "נדמה כי זיכרון ההיסטוריה דוהה עם הזמן אך המאמץ הדיפלומטי שהובלנו הוכיח שלא נאפשר לקהילה הבינלאומית להחריש בזמן שגל אנטישמיות מתפשט ברחבי תבל. לצערנו, חוזרים הימים בהם כיפות ומגן דוד הם מטרות, בהם עסקים יהודיים מסומנים ובתי כנסת מחוללים".

    עוד הוסיף דנון: "מדובר בהישג ישראלי באו"ם והפסד מוחץ לכוחות השנאה. עם זאת, מצער מאוד שהיינו צריכים להיאבק על הכללת אנטישמיות בהצעת ההחלטה. אני מזכיר לעולם כי שלילת הזכות להגדרה עצמית של העם היהודי בארצו ולהיות אנטי-ישראלי – אינם שונים מלהיות אנטישמי. הגיע הזמן שהעולם ינתב את כוחו לפעול ללא פשרות נגד השנאה והאנטישמיות ויתעלם מהכוחות, הן בתוך מסדרונות האו"ם והן מחוצה לו, המבקשים לפגוע במאמצים אלו." סיכם השגריר דנון.



    0 תגובות