חברי הכנסת בוועידת 'קול חי': "ישנה אדישות גדולה בציבור"

    איתי גדסי No Comments on חברי הכנסת בוועידת 'קול חי': "ישנה אדישות גדולה בציבור"

    נבחרי הציבור החרדי השתתפו בפאנל שנערך בוועידת 'קול חי' המתקיים בירושלים, ודנו בשאלת האדישות הפושה בקרב הציבור החרדי לקראת הבחירות הקרובות | אייכלר: "הציבור לא שם לב שאנחנו במלחמת קיום"

    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בועידת רדיו 'קול חי' המתקיימת היום (שני) בירושלים השתתפו נבחרי הציבור החרדי בכנסת, ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה), סגן השר משולם נהרי (ש"ס), ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) וח"כ יעקב אשר (יהדות התורה). הפאנל עסק באדישות הפושה בציבור החרדי ונראית בכל רחוב במגזר לקראת הבחירות המאוד קרובות.

    ישראל אייכלר: "יש אדישות גדולה מאוד בציבור, עסוקים בוויכוחים של בנט עם הליכוד. אף אחד לא שם לב שאנחנו במלחמת קיום, כפי שהיינו בממשלת לפיד נתניהו. בבחירות הקודמות שאמרנו את זה זה נכון אבל אז הרגישו את הגזירות אבל עכשיו עלול להיות מצב שוב שגנץ יחבור לנתניהו".

    מיכאל מלכיאלי: "אין ספק שיש אדישות גדולה מאוד בציבור החרדי, אבל ש"ס ויהדות התורה שהן מפלגות וותיקות והן יודעות להפעיל את המצביעים ולשנע אותם ביום הבחירות. יש אדישות וזה מפחיד מאוד, שאני שומע על חרדים שהם הולכים להצביע למפלגות לא חרדיות. אנחנו עושים עבודה טובה".

    יעקב אשר: "אני לא נכנס אם יש שרשראות ושלטים זה תקופה אחרת של הסברה. יש עובדה בכל הארץ ובכל המקומות, זה נכון שהציבור שלנו ישנוני קצת. אני יודע שמאותה סיבה שחלקו הגדול נראה אדיש. הציבור שלנו שכלתני הוא לא רואה בהצבעה משבהו כערך, דמוקרטיה אן משהו כזה. אצלנו מרגישים שירד אצל האברכים הדרגה בהנחה במעונות או שלא יוכלו לבנות בתי ספר הם ירגישו את זה. או כושר השתכרות לבחינת מענקים. אולי חלקם לא אוהבים להבין את זה".

    עוד הוסיף אשר: "אי לא ידוע מי לקח על עצמו מהפרשנים, אחד הנקודות שלא בוחנים את הפרשנים זה האם הם צדקו לאחר זמן. אני לא יודע כמה באחוזים לא מצביעים למפלגות החרדיות. אי דבר כזה. אף אחד מהם כמו בליכוד לא חי כמונו ואף אחד מהם לא יעזור לנו".

     

     



    0 תגובות