פינדרוס לביטון: "הלוואי ותשכנעו את הפלג להצביע ש"ס"

    איתי גדסי No Comments on פינדרוס לביטון: "הלוואי ותשכנעו את הפלג להצביע ש"ס"

    בועידת 'קול חי' בירושלים, התייחסו נציגי המפלגות החרדיות להסכם התמיכה ההיסטורי, של חצר הגר"מ מאזוז ביהדות התורה | מנכ"ל רשת החינוך חיים ביטון: "עשינו כל ניסיון לעשות שלום, כולל גם וויתורים בתפקיד שלי שהסכמנו לעשות. היה רצונות לדברים שהציבור שלנו לא היה מוכן"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בועידת 'קול חי' של הציבור החרדי בירושלים, משתתפים כעת ראשי הערים החרדיות והנציגות הבכירה של המפלגות החרדיות. במהלך המושב עלה לדיון, ההסכם ההיסטורי בין חצר הגר"מ מאזוז ליהדות התורה, במהלכה הודיע הגר"מ מאזוז על תמיכה חד משמעית במפלגה".

    יצחק פינדרוס: "אני היום במערכת הבחירות נפגש עם אנשים שמצביעים ש"ס ונעזרו על ידי דגל התורה. המטרה היא היא לנצל כל גוש שישאר בגוש החרדי. כל פעולה כזאת צריכה לעשות על ידי כולנו. האינטרס המשותף לכולנו בסוף זה שלא ייפול אף קול לא לנתניהו שראינו אותו כשר אוצר בלי חרדים ועם בנט ללא חרדים. ויהדות התורה והלוואי שתצליחו לשכנע את הפלג שיצביעו ש"ס".

    ההסכם עם הגר"מ מאזוז • מנכ"ל רשת החינוך (ש"ס) חיים ביטון: "בטח סיפרו ליוסטמן מה היה במשא ומתן. יש הרבה נתונים שקורים. כל ניסיון לעשות שלום כולל גם בתפקיד שלי וויתורים הסכמנו לעשות. היה רצונות לדברים שהציבור שלנו לא היה מוכן. בסוף בשורה תחתונה".

    יוסי שווינגר: "מעבר לכל ההלצות והעקיצות לכולנו חשוב האנטרסים של הציבור החרדי וניקח הכל בפורפורציות, ש"ס רוצה שיהדות התורה תצליח וכן להיפך".



    0 תגובות