מתכוננים לפסח באגף היולדות

    עפר גדנקן No Comments on מתכוננים לפסח באגף היולדות

    נשלמות ההכנות באגף הנשים והיולדות בשיבא – תל השומר לקראת חג הפסח הבעל"ט

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו שוקדים במרכז הרפואי שיבא – תל השומר על הכנת אגף נשים ויולדות לקראת חג הפסח הבעל"ט, כאשר המטרה היא לאפשר לכל המטופלות ובני משפחותיהן אשר ישהו בחג במרכז הרפואי להקפיד על קלה כבחמורה. הכשרת האגף לקראת חג הפסח נעשית בצורה מערכתית והיא כוללת ניקיון יסודי מחמץ וחשש חמץ, הגעלת והכשרת הכלים, תנאים לעריכת ליל סדר מרכזי והיערכות עם כל הנדרש לחג: מצות יד ומכונה מהודרות בשפע, יין ומזון עשיר בכשרות בד"צ עדה חרדית ועוד. במקביל, מכשיר המרכז הרפואי שיבא חדר אוכל נפרד וייעודי שישמש אך ורק למוצרי בד"ץ העדה החרדית. במשך כל החג יוגשו בחדר אוכל זה שלוש ארוחות עיקריות וכיבוד עשיר ומהודר. בנוסף,  משגיח צמוד ישהה בכל שבוע החג במקום ויפקח מקרוב שכל הפעילות נעשית בצורה מוקפדת לפי דרישות ההלכה והמנהגים המחמירים ביותר.

    אגף הנשים ויולדות בשיבא מוביל עם רמה רפואית מקצועית גבוהה, עם הרופאים הבכירים ביותר ועם יכולת לתת מענה בכל סיטואציה רפואית, גם המורכבת ביותר. כיום, כחלק מהנגשתו לכל המגזרים בישראל, הוא מאפשר לשומרי מצוות ליהנות גם מתנאים מותאמים העונים לדרישות ההלכה.

    "בשנים האחרונות זכינו לראות כאן ממש מהפך לטובת האשה החרדית", אומר הרה"ג הרב צבי פורת שליט"א – רב ויועץ הלכתי במרכז הרפואי שיבא, "כיום, יכולה כל יולדת בשיבא לקבל מענה לכל דרישות ההלכה ולתנאים המתאימים לאורח חייה, אם זה בארוחות מהדרין בכשרות בד"צ עדה חרדית, אם זה באווירת שבת וכן ע"י המוקד ההלכתי הפעיל, אשר נותן מענה רפואי הלכתי לעשרות פניות ביום גם בתוך בית החולים וגם מחוצה לו. כעת, לקראת חג הפסח הבעל"ט, אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לאפשר לכל יולדת ומאושפזת לקבל בסייעתא דשמיא מענה מלא בהקפדה מדוקדקת על כל ההידורים ללא כל חשש".



    0 תגובות