כך תדעו איזו מברשת שיניים מתאימה לכם

    עפר גדנקן No Comments on כך תדעו איזו מברשת שיניים מתאימה לכם

    חמישה טיפים לבחירת מברשת שיניים
    מוגש מאת דר נתלי פרומקין מנהלת מדעית בקולגייט

    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מברשת שיניים מהווה חלק חשוב משגרת הטיפוח והניקיון שלנו ומסייעת בתחושת רענון, מניעת עששת ודלקות חניכיים.
    רשתות השיווק כיום מציעות מגוון רחב של מוצרים, גדלים ועיצובים במטרה להטיב את פעולת הצחצוח ולהתאימה למשתמש. בחירת מברשת שיניים הפכה למשימה קשה במיוחד ואנחנו לעיתים נשארים מבולבלים מול המגוון הרחב: באיזה סוג מברשת שיניים מומלץ להשתמש? ומה בדיוק מתאים לכם?

    בבואכם לבחור מברשת שיניים חדשה לקראת חג הפסח, בו כולנו מקפידים להתחדש עם מברשת שיניים חדשה, כדאי שתקראו את הטיפים הבאים לבחירת מברשת שיניים:

    1. איגוד רופאי השיניים האמריקאי ממליץ על שימוש במברשת בעלת זיפים רכים דבר שישמור על בריאות החניכים ויקטין סבירות לנסיגת חניכים.

     

    1. כשמדובר בסוג הידית (כגון ידית למניעת החלקה או צוואר גמיש), צורת הראש (צר ומחודד או מלבני) וסגנון הסיבים (כגון גלי, שטוח או בצורת כיפה) מומלץ לבחור את הסוג הנוח לכם ביותר. מברשת השיניים הטובה ביותר בשבילכם היא זו המתאימה לפה שלכם ומאפשרת להגיע לכל השיניים בקלות.

     

    1. פעולת צחצוח לשון חשובה להרחקת חיידקים מהלשון הגורמים לריח פה רע. באפשרותכם להשתמש בנוסף למברשת במנקי לשון יעודים, אך קיימות גם מברשות שיניים בהן יש מנקה לשון מובנה.
    2. אין לחלוק את מברשת השיניים שלכם. ההמלצה היא להחליף את מברשת השיניים אחת ל-3-4 חודשים (לפי ה-ADA ). וירוס השפעת יכול לשרוד בתנאים שונים, ולכן במידה וחלית ומברשת השיניים שלך לא הוחלפה בשלושת החודשים האחרונים, יש לשקול להחליפה.
    3. בחרתם מברשת? מצוין! צחצחו יחד עם משחה בעדינות למשך שתי דקות לפחות, פעמיים ביום. רופא השיניים והשיננית ידריכו אתכם כיצד להפיק את מרב התועלת מהמברשת שלכם ולנקות את האזורים החשובים לשמירה על בריאות הפה. לצחצוח יעיל, רצוי להחליף מברשת לפחות אחת לשלושה חודשים (על פי המלצת איגוד רופאי השיניים האמריקאי), או קודם לכן במקרה והיא מתבלה.


    0 תגובות