משבר אמון עמוק בכחול לבן • גנץ: "אני לא בוטח באף אחד מהשלישייה"

    איתי גדסי No Comments on משבר אמון עמוק בכחול לבן • גנץ: "אני לא בוטח באף אחד מהשלישייה"

    בהקלטות מתוך ישיבות סגורות שנערכו עם בכירי 'כחול לבן' נחשף משבר אמון קשה שפוקד את המפלגה לאורך כל שדרת ההנהגה | גנץ גם חושף כי אין לו בעייה לשבת בממשלה של נתניהו, לאחר הגשת כתב אישום הוא יקרא לו לצאת לנבצרות

    צילום: פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן בני גנץ, שוב מסתבך, בהקלטות נוספות שדלפו הערב ממפלגתו לתקשורת נשמעות אמירות לא פשוטות של גנץ כנגד שותפיו, בהתייחסו להנהגת המפלגה, לפיד, אשכנזי ויעלון הוא אומר, "באף אחד אני לא בטוח. באף אחד מהשלושה אני לא בטוח".

    גנץ חשף את דעתו האמיתית על ישיבה בממשלה בהנהגת נתניהו: "נגיד שהוא (נתניהו) ינצח את הבחירות, שבוע אחרי זה טראמפ שם תכנית ועם ישראל מסתכל על בני גנץ ואומר 'בוא נאתרג את הנתניהו הזה' כי אחרת סמוטריץ' יהרוג לנו את האופציה האחרונה לעשות משהו", הוקלט גנץ. "אז כשאני אגיע לרגע הזה, אני צריך לראות. ואז אני אגיד לנתניהו 'סליחה, זה בלי סמוטריץ', זה בלי זה, זה בלי זה, זה כחול לבן-ליכוד, בוא נדבר. ממשלת אחדות בין כחול לבן לבין ליכוד. אתה, מהיום שמתחיל המשפט שלך, נכנס לנבצרות של חודשיים עד שהמשפט שלך נגמר', לא יודע בדיוק מה, נוציא איזשהו סידור".

    גנץ זעם על הריאיון שהעניק גבי אשכנזי לחדשות 12 שם לא פרגן לטענת גנץ כפי שהיה צריך: "ראינו את הכתבה (הראיון שנתן אשכנזי לעיתונאית דנה וייס) ביחד אצלו בבית, כל הארבעה. אני חושב שהוא לא היה בסדר, הוא היה צריך להגיד "בני יהיה ראש ממשלה מצוין. הוא היה נורא לחוץ לפני שזה שודר. הוא הזיע, מסכן. ממש הזיע. הוא היה הרבה יותר רגוע אחר כך, כי פרגנו לו".
    עוד הוסיף גנץ: "מה שיש לי להגיד לו (לגבי אשכנזי) – אני אגיד לו בארבע עיניים. הוא בתוך הסיפור הזה. כבר שנה וחצי הוא נערך לסיפור הזה. אני הצטרפתי אליו לאחרונה, אני אחריו. הוא היה צריך להגיד: 'הוא יותר מתאים ממני בשלב הזה להיות ראש ממשלה ואחר כך נראה".  בין השניים ישנו מתח, גנץ היה הפקוד של אשכנזי בצבא. אשכזי רואה בו את הדמות הנכונה להוביל את כחול לבן בעדיפות רבה על גנץ.
    ש לציין כי ההקלטות שהגיעו לידי הכתב ספי עובדיה בחדשות 13, הגיעו מאדם שנמצא בתוך המפלגה ומשתתף בישיבות הסגורות של המפלגה.


    0 תגובות