עלילת דם: "כל הצמרת הביטחונית עודכנה במכירת הצוללות למצרים"

    איתי גדסי No Comments on עלילת דם: "כל הצמרת הביטחונית עודכנה במכירת הצוללות למצרים"

    בניגוד לפרסומים מטעם ראשי כחול לבן, באגף המדיני הביטחוני במשרד הביטחון ידעו על כל התהליך של רכש הצוללות הגרמניות למצרים ועדכנו לאורך כל הדרך את הצמרת הביטחונית כולה | בליכוד מגיבים לריאיון עם גנץ ותוקפים: "גנץ עדיין לא נתן תשובות לדו"ח מבקר המדינה החמור שקבע שהחברה של שלו קיבלה במירמה חוזה על סך 50 מיליון ש"ח מכספי הציבור"

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הריאיון של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ בפגוש את העיתונות. בליכוד תוקפים את הריאיון המלטף שקיבל ומתייחסים לטענות שעלו כנגד ראש הממשלה. בתוכם הפרסום אמש בחדשות 13, כי האגף המדיני ביטחוני במשרד הביטחון, היה מעודכן ברכש הצוללות הגרמניות למצרים, האגף עדכן לאורך כל הדרך את שר הביטחון, הרמטכ"ל, ראש המוסד ואת הצמרת הביטחונית כולה. מדובר בלא פחות מרעידת אדמה, ראשי כחול לבן היו מודיעים לכל תהליך מכירת הצוללות.

    מהליכוד נמסר בתגובה לראיון של בני גנץ בפגוש את העיתונות: "גנץ לא עומד בלחץ, זה גדול עליו. גנץ אמר ש"זה החודש הקשה בחייו". אם הוא לא עומד בחודש של קמפיין, איך הוא יעמוד בלחץ של לנהל מדינה? הוא קרס משאלה בריאיון, איך יתמודד מול החלטות גורליות או מול הלחצים הכבירים של מנהיגי המעצמות?".

    עוד הוסיפו בליכוד: "גנץ, בוגי ואשכנזי הם אלה שמספסרים בסודות מדינה ומדרדרים את השיח הציבורי לשפל חסר תקדים כשהם טופלים על ראש הממשלה נתניהו עלילת דם כשהם מאשימים אותו בבגידה בעניין הצוללות. רק אתמול התברר בפרסום בחדשות 13 שבוגי יעלון היה מעודכן כל הזמן בעניין רכש הצוללות".

    בליכוד התייחסו להקלטות ממטה גנץ: "גנץ האשים את ראש הממשלה בהאשמות הזויות שהוא רוצה להרוג אותו, שהוא הפעיל נגדו את הרוסים ושראש הממשלה מצוטט לו".

    עוד התייחסו בליכוד לפרשה החמורה בין החברה של גנץ למשטרה: "וגנץ עדיין לא נתן תשובות לדו"ח מבקר המדינה החמור שקבע שהחברה של שלו קיבלה במירמה חוזה על סך 50 מיליון ש"ח מכספי הציבור, שמתוכם שולמו לו ולחברה שלו 4 מיליון ש"ח.

    אם רוצים דוגמא לתקשורת מגוייסת, הריאיון המלטף של רינה מצליח לבני גנץ הוא דוגמא מצוינת".



    0 תגובות