יעדים איראנים: ישראל תקפה מספר מטרות בסוריה

    שלמה ריזל No Comments on יעדים איראנים: ישראל תקפה מספר מטרות בסוריה

    סוריה מאשימה את ישראל כי תקפה הלילה מספר מטרות בעיר חאלב במדינה | מדובר ככל הנראה בחמש מטרות, בהם מחסני אמל"ח וטילים שאיראן מעבירה לסוריה | הסורים מאשימים: סוללת ה-S300 לא הצליחה לעצור את המתקפה האווירית | בתקיפה האחרונה איימו האיראנים כי יגיבו על כל תקיפה

    16:24
    24.04.24
    יוני בייט No Comments on כשפרעה מלך מצרים הגה את תעלת סואץ | סקירה מרתקת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר תקופה ארוכה של שקט בגזרה הסורית לפחות באופן הגלוי, שוב הרעידו טילי אוויר קרקע את שמי סוריה ופיצוצים עזים נשמעו בחשכת הלילה, כדורי אש היתמרו אל על כתוצאה מהשרפות שאחזו במחסני הנשק האיראניים כתוצאה מהפצצות הכבדות. קצת לאחר השעה 23:00 מטוסי חיל האוויר ככל הנראה, תקפו חמש מטרות איראניות באזור העיר חאלב שבסוריה.

    על פי דיווח סורי, מערכות ההגנה האוויריות המתקדמות ה-S300 לא הצליחו להגן על שמי המדינה בעת גלי התקיפות. מטוסי הקרב שיגרו מספר רב של טילים לעבר חמש מטרות, באלנארב, נמל התעופה הבינלאומי של חאלב ושיח' נאג'ר, ועוד מקומות בהם ממוקמים מחסני טילים ותחמושת מתקדמת שהעבירה איראן לסוריה.

    על פי הדיווחים הסורים, בעת התקיפה עלטה מוחלטת ירדה על העיר חאלב כתוצאה מהפסקת חשמל שהייתה בכל העיר. אפשרות סבירה היא, כי באמצעות תקיפת סייבר נותקה אספקת החשמל לעיר בכדי למנוע ממערכות צבאיות לפעול בעת התקיפה.

    photo_2019-03-28_00-31-30

    סוכנות הידיעות הסורית הרשמית, סאנא, כהרגלה בכל תקיפה דיווחה, כי "כוחות ההגנה האוויריים הגיבו לתקיפה של ישראל בעיר חאלב ופגעו במספר מטרות". בגם בסוכנות הידיעות הרוסית 'ספוטניק' דווח, כי ההגנה האווירית הסורית הפילה 70% מהמטרות.

    חשוב לציין, כי בתקיפה האווירית האחרונה בסוריה בינואר 2019, בעקבותיה גם שוגר טיל סורי לגולן, איראן איימה בצורה מפורשת כי אם עוד פעם אחת ישראל תתקוף בסוריה, האיראנים יגיבו בצורה כואבת, טילים יענו בטילים.

    צפו בתקיפות בסוריה:



    0 תגובות