ראה"מ עם המראתו לישראל: "יש לנו יסודות היסטוריים ברמת הגולן"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ עם המראתו לישראל: "יש לנו יסודות היסטוריים ברמת הגולן"

    בהתייחסו למצב הביטחוני בארץ אמר ראש הממשלה: "נתנו תגובה מאוד מאוד עוצמתית והחמאס צריך לדעת שלא נהסס להיכנס, נעשה את כל הצעדים הדרושים, זה לא קשור לשום דבר לא קשור לתאריך אלא לצרכים של ביטחון ישראל"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רה"מ בנימין נתניהו בסיום את ביקורו ההיסטורי בוושינגטון בשיאו חתם נשיא ארה"ב על ההכרה ברמת הגולן, ראש הממשלה אמר עם עלייתו למטוס:"אני חוזר עכשיו מביקור היסטורי. זה מהלך שייזכר לדורות זה לקח לנו יובל שנים להשיג את זה. זה נותן עיקרון אחד חשוב בחיים בינלאומיים. שאתה מתחיל מלחמות של תוקפנות אתה מאבד טריטוריה אל תבוא ותתבע את זה אחר כך".

    הגולן שלנו בזכות היסטורית: "זה שייך לנו, יש לנו יסודות היסטוריים ברמת הגולן. כשאתה תוקע שם מעדר אתה מגלה שם בתי כנסת מפוארים שאנחנו משקמים אותם. חזרנו לגולן. הגולן שלנו. בזכות היסטורית ובזכות של הגנה עצמית. והנשיא טראמפ הכיר בכך".

    ראש הממשלה מתח ביקורת חריפה על כלי התקשורת שבחרו להתמקד בעיקר במצב הביטחוני ולא בתהליך ההיסטורי החשוב לעם היהודי כולו, "זה שאתם לא מכסים את זה יותר מדקה זה דבר שיתחשבנו איתכם, אבל בחשבון היסטורי".

    ראש הממשלה התייחס למצב הביטחוני ברצועה ואמר: "אני חוזר לארץ לטפל בדברים החשובים. אנחנו חוזרים לטפל בענינים אני לוקח את המטוס במהירות חזרה לארץ ומשם הולך לקריה. נתנו תגובה מאוד מאוד עוצמתית והחמאס צריך לדעת שלא נהסס להיכנס לעשות את כל הצעדים הדרושים, זה לא קשור לשום דבר לא קשור לתאריך אלא לצרכים של ביטחון ישראל".

    בתוך כך בשעה האחרונה, ממשיך חמאס בשיגורים לעבר אשקלון ויישובי עוטף עזה. הפלסטינים מדווחים על מספר תקיפות של חיל האוויר ביניהם מבנה חמאס ברצועה. בנוסף מדווחים הפלסטינים כי מסגד עומר בבית חאנון נשרף כליל.

    צפו ביירוטים מעל מעבר ארז: מנחם גולדווג החדשות החמות.



    0 תגובות