רביץ: "הייתה התעניינות גדולה על הציבור החרדי באייפא"ק"

    אסתי פלד No Comments on רביץ: "הייתה התעניינות גדולה על הציבור החרדי באייפא"ק"

    ראש לשכת נשיא המגינה, הגברת רבקה רביץ, התראיינה ל'מהדורה המרכזית' על שליחותה לועידת אייפא"ק, שם ייצגה את הציבור החרדי | "בועידה הייתה התעניינות גדולה מאוד, על שילוב החרדים בכלכלה, בצבא ובהייטק, ושילוב נשים חרדיות בתעסוקה" | האזינו

    נתניהו באייפא"ק בשנה שעברה צילום: לע"מ חיים צח
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש לשכת נשיא המדינה, הגברת רבקה רביץ, התראיינה הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית', בהגשת אבי מימרן, על הזמנתה המיוחדת כאורחת כבוד בועידת אייפא"ק, בנושא שילוב החרדים בכלכלה, הייטק, צבא ושילוב נשים בתעסוקה. רביץ סיפרה כי בפאנל המיוחד שנערך על הציבור החרדי, "האולם היה מלא מפה לפה, והייתה התעניינות גדולה, חלק מבאי הוועידה לא הצליחו להיכנס".

    הפאנל על החרדים בישראל: "לא נתקלתי בשאלות בנוגע לרפורמים. שאלו אותי בשילוב נשים בתעסוקה. אני אמרתי שלא ראיתי שום התנגדות לשילוב נשים חרדיות בתעסוקה. השילוב בצבא בהייטק בכלכלה ושילוב נשים חרדיות, היה על זה הרבה התעניינות".

    הצלחתה של אייפא"ק: "הרושם שעושים הצירים של הועידה על הקונגרס זה מדהים. באים אלפי אוהדי ישראל לוושינגטון ומשתלטים על גבעת הקפיטול, הם מחולקים לפי אזורים מהם הם מגיעים, בגלל הרושם הגדול שהם משאירים, אח"כ במשך כל השנה הם פועלים בהצלחה אצל הסנאטורים וחברי הקונגרס לטובת מדינת ישראל, בהצלחה גדולה".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: לע"מ חיים צח

     



    0 תגובות