גל הירש: "איראן שולטת בעזה – צריכים לפרק בשיטתיות את הרצועה"

    אסתי פלד No Comments on גל הירש: "איראן שולטת בעזה – צריכים לפרק בשיטתיות את הרצועה"

    "מדינת ישראל נשבתה בידי ארגון טרור ששולטת בו איראן, ומתי שבא לחמאס הוא משגר טיל לשרון או לעוטף", כך אומר תא"ל המיל' גל הירש בריאיון ל'מהדורה המרכזית' | הדרג המדיני: "צה"ל הוא ממכונות המלחמה המשכללות בעולם ורק צריך לגעת איך להשתמש בו" | על הסקרים: "הציבור מכור לסקרים, גם אצל הגמלאים לא זיהו את הפוטנציאל" | האזינו

    גל הירש צילום: פלאש 90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת מגן ותא"ל במיל' מפקד פיקוד הצפון לשעבר, גל הירש התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על ההסלמה ברצועת עזה על רקע גל התקיפות הכבדות ברצועה.

    איראן שולטת במצב: "זה לא חמאס אלה איראן ששולטת בו לפי הגחמות שלה, היא עושה זאת בלבנון, סוריה ותימן. אנחנו סובלים מתוצאות ההתנתקות כעת. מדינת ישראל נשבתה בידי ארגון טרור ששולטת בו איראן, ומתי שבא לחמאס הוא משגר טיל לשרון או לעוטף, אבל עכישו עוטף עזה יכול להיות גם חיפה".

    תג מחיר דין עוטף עזה כדין המרכז: "אנחנו צריכים לתקוף ולהגן כמו שמשגרים טיל לשדרות או לעוטף או למרכז. אם אנחנו מתייחסים לקאסמים כצינורות מעופפים זה גודל לטילים. גם בלוני תבערה עוברים לבלוני נפץ".

    ההצלחה באיראן לייבא לעזה: "אנחנו צריכים לדאוג שהפעילות המוצלחת כנגד איראן לביטול הפרוייקט הגרעין, תבוא גם כנגד עזה. הר איראן זה גם עזה. צריכים לבצע תקיפות שינתקו את הקשר בין איראן לעזה. צריכים לפרק שיטתית את רצועת עזה. בדיוק פי שעשיתי בתכנון מבצע חומת מגן".

    עוד הוסיף הירש: "צה"ל הוא מגונת מלחמה מהשוכללות בעולם רק צריכים בדרג המדיני להשתמש בו כמו שצריך".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     



    0 תגובות