נתניהו בריאיון מיוחד: "אני מפחד מאוד – לפיד יכול להיות ראש ממשלה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו בריאיון מיוחד: "אני מפחד מאוד – לפיד יכול להיות ראש ממשלה"
    ראש המשלה בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הריאיון המתוכנן והלא מפתיע אך חשוב מאוד מבחינת העובדות, קרה דווקא בבית ראש הממשלה. זמן קצר לפני שהמריא לוושינגטון ובעיצומו של קמפיין עסקת הצוללות ראש הממשלה נתניהו התראיין בביתו בירושלים לעיתונאית דנה סומברג מערוץ 20.

    נתניהו המצוי במרכזו של קמפיין אגרסיבי בנוגע למעורבותו בעסקת הצוללות התייחס בהרחבה לסדר היום שכפו עליו יריביו והוא אינו מסתיר את כעסו על ראשי מפלגת כחול לבן המפיצים לדבריו עלילת דם בעזרת התקשורת המגויסת.

     

    "איך יכול להיות שאני הרווחתי ממכירת צוללות על מניה, כן? ממכירת צוללות, אם המניה כבר לא הייתה אצלי כשקנינו את הצוללות? אני שואל אותך, תסבירי לי את זה. איך הם יכולים, איך הם מעיזים, אין להם חוצפה להגיד דבר שבעולם האמיתי זה לא יכול להיות.

    נתניהו מבהיר כי מעשיו נעשו ע"פ חוק וכי דיווח על עסקיו ומניותיו לגורמים האחראיים, די ולרשויות המס: "קיבלתי היתר להחזיק את המניה הזו. כשנכנסתי הייתי זמן קצר ראש ממשלה. קיבלתי היתר. כשמכרתי את המניה דיווחתי על זה. שילמתי מס גדול הכול מדווח.

    על השאלה כיצד הוא מסביר את הרווחים הגבוהים שגרף על השקעתו עונה נתניהו:  "הרווחתי את זה כי אני משקיע טוב. הסיבה שהכלכלה שלנו נראית כמו שהיא נראית היא משום שאני יודע לזהות דברים טובים. אני לא פושט רגל כמו בני גנץ, או אחד שלא מבין כלום בכלכלה כמו יאיר לפיד. או גבי אשכנזי שהפסיד למשקיעים שלו מניות וניסה להוליך אותם שולל בחברת "שמן".

    "משום שאני יודע באמת לעשות את הדברים האלה. מאשימים אותי בבגידה?! אני תובע אותם דיבה. אני מוסיף גם את לפיד לזה. תובע אותם. את כולם. את כולם אני אתבע. אגב, אני רוצה לבדוק גם מה אשכנזי אמר, כי אני מוסיף גם אותו. אתם מאשימים אותי בבגידה?!".

    אני שנלחמתי עבור המדינה הזו, שנפצעתי בקרב, שסיכנתי את חיי, כמעט איבדתי את חיי חמש פעמים כדי למנוע מאירן את ההסכם שאתם תמכתם בו?!.

    עוד התייחס נתניהו בריאיון המלא לתוכנית מאה הימים של טראמפ ,להסלמה בגבול הדרום ולמאבק המתואם עם ארצות הברית בנושא אירן.

    בהתייחסו לירידת הליכוד בסקרים נתניהו מודה כי הוא מודאג ואף מתייחס לאפשרות של ממשלת איחוד לאומי.

    שאלה: לא מדאיג אותך הירידה בסקרים?

    "בוודאי שזה מדאיג אותי. אני מפחד מאוד. אנשים צריכים לחשוש גם כן לפחד. מי שרוצה ממשלת ימין חזקה ולא את ממשלת השמאל של אשכנזי וגנץ ולפיד. הרי לפיד יהיה כאן ראש ממשלה. אם לא מצביעים לליכוד זה מה שיקרה, לפיד יהיה ראש ממשלה.

    בשאלה על הפריצה לטלפון הנייד של גנץ בידי האירנים, נתניהו הודף כל רמיזה כי מי מאנשיו היה מעורב בהדלפה לתקשורת.

    שאלה: בוא נעבור לטלפון של גנץ. הוא טוען שקיימים שם רק חומרים אישיים. לדעתך או לידיעתך יש שם חומרים שיכולים להפוך אותו לסחיט?

    "אני לא יודע, אבל אני יודע שהדרך הכי פשוטה לוודא שזה לא קורה פשוט להגיד מה יש שם וזה הכל".

    שאלה: הם רומזים שבכלל לא אירן עומדת מאחורי זה ,אולי אתה ואנשיך?

    "הם יודעים שזה לא נכון. ראש השב"כ אמר שלא עדכן אותי בשום דבר. אף אחד לא עדכן אותי בזה. עמית סגל והעורך שלו יודעים יפה מאוד מי זה ,שזה לא בא ממני או מאנשיי".

    הוא  אף מפנה אצבע מאשימה למטה גנץ: "ישנם הטוענים שזה הגיע לתקשורת מהמטה של גנץ . אני לא יודע"

    בנוגע לעימות טלוויזיוני מול גנץ נתניהו בוחר לא לענות: שאלה: אתה מוכן להתעמת איתו?

    קודם כל אני הולך להתעמת איתו כי אני הולך להגיש  עליו דיבה. הוא עשה לי דיבה

    שאלה: מה לגבי עימות באולפן? עימות בחירות?

    "לא יודע, נחשוב על זה. נראה. עימות יהיה בוודאות כי אני הולך לתבוע אותם דיבה. פשוט נשבר לי, סליחה. נמאס לי. מותר להגיד ? נשבר לי. פשוט נשבר. מהשקרים שלהם פשוט נשבר. נגמר. יאללה.

     



    0 תגובות