אזרחים סוג ב': מד"א מצמצת את פעילותה ביו"ש

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אזרחים סוג ב': מד"א מצמצת את פעילותה ביו"ש

    אין הצלה: לאור התערבות של יוסי דגן ראש מועצה אזורית שומרון – הוחלט לדחות את סגירת תחנות מד"א ביו"ש רק ב – 24 שעות, דגן: "על ראש הממשלה להדרש לנושא גם מוושינגטון, זלזול בחיי אדם"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר התערבות של ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, ובשיחה בין מנכ"ל מד"א אלי בין לבין ראש המועצה האזורית שומרון, הוחלט על דחייה של 24 שעות של סגירת התחנות עד לקבלת התחייבות של מד"א ממשרד רוה"מ על תקצוב התחנות כפי שהובטח.

    דגן אמר: "אני דורש מראש הממשלה לכנס דיון דחוף בוושינגטון ולגמור את זה. מדובר בכסף קטן, לא יכול להיות שנהיה בני ערובה כל פעם של מלחמות בין גופים אני מצפה ממד"א לא לסגור את התחנות עד לפתרון מלא של המצב. לא ייתכן שנושא של חיי אדם יעמוד במרכז מאבקי כוח ואגו".

    לאחר השיחה עם מנכ"ל מד"א פנה דגן לגורם בכיר במשרד רוה"מ ודרש לפתור את הנושא עד מחר.

    ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן הגיב בחריפות לצמצום פעילות מד"א ביהודה ובשומרון: "אני קורא לאנשי מד"א ולעומד בראשם אלי בין לחזור בהם מההחלטה ההזויה הזו. מה יקרה אם חלילה נזדקק לעזרת מגן דוד אדום באירוע עתידי כזה או אחר? כשהמצב הביטחוני רגיש מאוד אסור לשחק בחיי אדם. לא ייתכן שתושבי גוש עציון ושאר יהודה ושומרון יהיו אזרחים סוג ב' בכל הקשור לנתינת שירותים, בטח כשמדובר בשירותים שמצילים חיים. אנו קוראים למקבלי ההחלטות להתערב על מנת לעצור את המחדל הזה עכשיו לפני שיהיה פה אסון גדול"



    0 תגובות