נתניהו בריאיון מפתיע: "גנץ ולפיד מנסים להכריח אותי לגלות סודות מדינה"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו בריאיון מפתיע: "גנץ ולפיד מנסים להכריח אותי לגלות סודות מדינה"

    ראש הממשלה הגיע לראיון נדיר בחדשות 12 רגע לפני המראתו לוושינגטון | ראש הממשלה התייחס לעלילה שמפיצים עליו מטעם כחול לבן על פרשת הצוללות | עימות מול גנץ לפני הבחירות | דעתו על גבי אשכנזי וגנץ | ריאיון סוער, "כמעט נהרגתי מספר פעמים ומאשימים אותי בבגידה?"

    5:31
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תוקפת שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ריאיון מפתיע נערך הערב (מוצ"ש) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו,  בערוץ 12, נתניהו שהיה בדרכו לשדה התעופה סדרך לפגישה המדינית בארה"ב הפתיע את מהדורת החדשות, והגיע לאולפן לריאיון בצל העלילת דם ב"פרשת הצוללות". נתניהו בעת כניסתו לאולפן אמר: "אני בדרך לוושינגטון, חשבתי שאעבור כאן כי הרגשתי שאני חייב לנפץ את גל השקרים של גנץ, לפיד ואשכנזי מפיצים ללא בושה. רוב החשדות נגדי נפלו, ואחרים יפלו בהמשך".

    עוד אמר רה״מ נתניהו: "צריכים לבחור האם ממשיכים איתנו או הולכים לממשלת שמאל בראשות לפיד שנשענת על ׳מרצ׳ ו"המפלגות הערביות שתומכות בטרור".

    פרשת הצוללות: "החזקתי במניות כשהייתי חבר כנסת, ביקשתי אישור וקיבלתי, דיווחתי כראוי לרשויות המס".

    עוד הוסיף: "מכרתי את כל המניות שלי בחברה שנה וחצי לפני שנמכרה הצוללת הראשונה. אין קשר מהותי ואין קשר של זמן, ולכן מדובר בשקר".

    עוד אמר נתניהו בסרקזם כמחביא סוד: "לא יכול להגיד למה לא עיקמתי את האף כשמצרים רכשו את הצוללות".

    סוד מדינה: "מי שהיה צריך לדעת על אישור מכירת הצוללות למצרים ידע. יש סודות מדינה. וגנץ לפיד מנסים להכריח אותי לספר סודות מדינה".

    ראש הממשלה נתניהו, לא יכל להסביר למה אישר למכור צוללות למצרים, ואומר שמדובר בסוד מדינה שהוא לא יכול לחלוק עם הציבור והיועץ מנדלבליט מעודכן בו.

    על עלילת הדם של גנץ ולפיד: "אקח אותם (גנץ לפיד) למשפט. הקדשתי את חיי למדינה והם מאשימים אותי בבגידה". עוד הוסיף נתניהו: "כמעט נהרגתי כמה פעמים. מסרתי את חיי למדינה. והם מציגים אותי כבוגד".

    עימות מול גנץ: האם אתה מוכן לעימות עם בני גנץ? "שיחליטו מי זה שם. אני אתעמת מול ראש ממשלה בחצי משרה?".

    הקמת הקואליציה: "אקים את הממשלה הבאה עם כל החברים הקיימים. הבחירות האלו הם על שאלה אחת, מי יקים את הממשלה הבאה אני או הם בתמיכת המפלגות הערביות תומכות הטרור".

    על כחול לבן: "אני אקים ממשלה לאומית. יהיו בה כל החברים הקיימים. אני צריך קודם כל לנצח וכדי לעשות את זה צריך להזכיר לבוחרים אופציה שתקום ממשלת שמאל. הם מתחפשים למרכז ימין. זה בלוף".

     

    על הפלאפון של גנץ: הדרך היחידה של אדם שנמצא במצב שיש חשש שהאויבת מספר 1 סוחטת אותו, שייצא החוצה ויגיד לציבור מה יש שם. על ההדלפה: "אני שמעתי אצלכם על הפלאפון של גנץ, לא ידעתי לפני".

    חיילי צה"ל: "כולם מחובקים עם כולם בליכוד. גבאי מצטט דברים שאמרתי על חיילי גולני. לא אמרתי דבר כזה. אני מעריץ את חיילי גולני. אני תובע גם את יאיר לפיד".

    גבי אשכנזי: "אותו גבי אשכנזי האשים את שלושת החטופים שלנו בלבנון שהם סוחרי סמים.
    גנץ אמר מוקלט שהוא גאה בזה שסיכן את חיילי גולני כדי לשמור על חיי פלסטינים. אני שומר על כל חיילי צהל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      "זו לא חכמה להתראיין אצל קרן מרציאנו בשיא הרוגע ובלי לגמגם.. בוא נראה את ביבי מתראיין אצל שלמה ארצי"..חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      ותודה לצייצן ישראל בלק הענק !!