שני שוטרים נפצעו בהצלת חיים: פרצו לדירה בוערת והצילו אדם

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שני שוטרים נפצעו בהצלת חיים: פרצו לדירה בוערת והצילו אדם

    שוטרים שהבחינו בדירה שעולה ממנה עשן, דלקו מיידית למקום, שכנה סיפרה להם כי ישנו לכוד בדירה. השוטרים לא התמהמהו ומייד פרצו לדירה תוך סיכון חיים והבחינו באדם נסער שלכוד בדירה, במאמצים גדולים הצליחו להוציא את האדם ולהציל את חייו. במהלך האירוע שני שוטרים נפצעו ופונו לבית החולים

    אילוסטרציה
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוטרי משטרת ישראל במהלך עבודתם הבחינו בעשן סמיך מיתמר משכונת מגורים "הורדים" בקרית שמונה. השוטרים פתחו בנסיעה מיידית למקום ואחת השכנות שהבחינה בהם רצה לעברם וסיפרה לשוטרים כי אדם נלכד באחת הדירות בקומה השניה ואדם נוסף מנסה לסייע לו.

    השוטרים ניפצו את שמשת החלון אליה טיפסו מחלון של דירה סמוכה ושם תוך כדי עשן שחור וסמיך הצליחו להבחין באדם נסער ואדם נוסף שמנסה לסייע לו להירגע ולהוציאו החוצה.

    השוטרים שראו כיצד האש מתפשטת במהירות לכוונם, הבינו כי הם עומדים מול שעון חול והחלו לפעול בזריזות תוך כדי שהם נאלצים להשתמש בכוח הרימו את הגבר הנסער אל חלון אחורי שמצאו בדירה.

    השוטרים הצליחו להוציא את הגבר החוצה דרך החלון האחורי שבדירה. בהמשך לוחמי האש הגיעו למקום כיבו את האש וערכו סריקות לוודא שאין עוד לכודים. שני השוטרים פונו למיון קרית שמונה לקבלת טיפול רפואי בעקבות שאיפת עשן.

    הצלת חיי אדם היא ערך עליון עבורנו אמרו השוטרים ואנו שמחים וגאים שהצלחנו להציל אדם.



    0 תגובות