הסתה חסרת תקדים: רה"מ תובע תביעת דיבה את גנץ יעלון ולפיד

    איתי גדסי 1 Comment on הסתה חסרת תקדים: רה"מ תובע תביעת דיבה את גנץ יעלון ולפיד

    ראש הממשלה הנחה את פרקליטיו להכין כתב תביעה כנגד בני גנץ, בוגי יעלון ויאיר לפיד כל שכינו אותו "בוגד" על רקע פרשת הצוללות

    צילום: פלאש 90
    11:45
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on השמועה שגרמה לבהלה – וההבהרה של הצדיק הגר"ד קוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה הנחה את פרקליטיו להכין מכתב תביעה כנגד בני גנץ, בוגי יעלון ויאיר לפיד על שכינו אותו "בוגד" דבר שחצה את כל גבולות השיח הפוליטי, דבר שגורם להסתה חמורה שלא זכורה כמותה בתולדות הפוליטיקה הישראלית, הקרע בעם שגורמת כחול לבן במעשיה, בשביל לקושש מנדטים אינה יודעת גבול, הכינוי בוגד נגמר בפעם האחרונה ברצח ראש ממשלה בישראל ואותו כינו קומץ מפגינים שאינם מייצגים את העם, אך שפוליטיקאים מכינים ראש ממשלה בוגד זב אף פעם לא היה.

    ראש הממשלה נתניהו הגיב לקריאות המבישות כנגדו: "הקריאה "בוגד" נגדי מצד לפיד, גנץ ויעלון היא הסתה חמורה שאסור לעבור עליה לסדר היום. השקרים של לפיד, גנץ ויעלון הם חציית קו אדום, בנושאים הרגישים ביותר הנוגעים לביטחון ישראל. לכן הנחיתי את פרקליטיי לתבוע אותם דיבה.

    הנה העובדות הנכונות שסותרות את עלילת הדם של לפיד וגנץ נגדי. אני מבקש שתשתפו את זה, כי אסור לתת לשקר לנצח".

    צילום: פלאש 90

    העובדות על פרשת הצוללות והעלילת הדם כנגד נתניהו: ראש הממשלה, "ב-2010 מכרתי את המניות, שנה וחצי לפני שישראל חתמה על רכישת הצוללת הראשונה. שנתיים לפני שהגרמנים מכרו צוללות למצרים. בניגוד לגנץ, אני מבין בכלכלה, וזיהיתי השקעה נכונה. כשרכשתי את המניות, גם אנשים אחרים רכשו מניות. כולנו שילמנו מחיר זהה למניה, ללא שום הנחות. הכול דווח בשקיפות מלאה לרשויות. שילמתי מיסים כחוק", הדגיש נתניהו.

    נתניהו המשיך לתאר את תהליך רכש הצוללות ואמר כי "יש קומץ אנשים במדינה שיודעים פרטים על הנושא הרגיש הזה. היועץ המשפטי לממשלה קבע נחרצות, אחרי שהוא בדק את כל החומרים, שההחלטה שלי בעניין הצוללות שלנו ושל המצרים – אלה החלטות ענייניות ומקצועיות".

    "לפיד, יעלון וגנץ מוכנים לסכן את ביטחון המדינה בנושא רגיש מאין כמוהו, כי הם יודעים שאני לא יכול לשתף אתכם בכל העובדות. בכל שנותיי בפוליטיקה לא ראיתי הפקרות כזאת. לפיד, יעלון וגנץ הם שמאל שקרן. אבל אנחנו יודעים מאיפה זה בא. מהעובדה שבני גנץ יודע שהאיראנים מחזיקים מידע רגיש בעניינו שהוא מסרב לחשוף", הצהיר נתניהו.

    בתגובה לאיום התביעה מצד ראש הממשלה אמר לפיד: "אני מודיע לך חגיגית נתניהו שאני מסיר את חסינותי. שנינו יודעים שבסרטון האחרון שלך יש אינסוף שקרים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני לא בטוח ש"הסתה חסרת תקדים" זה המונח המדויק, במדינה שבה רק לפני 23 שנים הסתה הובילה לרצח של ראש ממשלה מכהן. אתם מאמינים שמדובר עכשיו בהסתה, ניחא. אבל היה לה תקדים. או יותר נכון לומר, תקדים הסתה שאם נשווה בין הדברים, לא רואה את ההסתה הזו ממטר.