ראש הממשלה ימריא לארה"ב: פגישה עם הנשיא בנושאים ביטחוניים ומדיניים

    איתי גדסי No Comments on ראש הממשלה ימריא לארה"ב: פגישה עם הנשיא בנושאים ביטחוניים ומדיניים

    לאחר ההכרה ההיסטורית בגולן, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ימריא הלילה לוושינגטון לפגישה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וינאם בוועידת AIPAC | ראה"מ ידון עם הנשיא על ההתבססות האיראנית בסוריה וחיזוק שיתוף הפעולה הביטחוני | נתניהו צפוי לקיים סדרת פגישות עם מנהיג הדמוקרטים הסנאטור צ'אק שומר

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ צילום: לע''מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההכרה ההיסטורית של ארה"ב ברמת הגולן כחלק ממדוינת ישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא הלילה (מוצ"ש) לוושינגטון, ארצות הברית. רה"מ נתניהו ייפגש עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בבית הלבן ביום שני (שעון ארה"ב) והשניים יקיימו פגישה נוספת ביום שלישי במסגרת ארוחת ערב.

    רה"מ נתניהו ידון עם הנשיא טראמפ על התוקפנות האיראנית, ניסיונותיה של איראן להתבסס צבאית בסוריה וכיצד למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני. כמו כן, ידונו השניים על הידוק שיתוף הפעולה בנושאי ביטחון ומודיעין.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני יוצא הלילה לוושינגטון כדי להיפגש עם הנשיא טראמפ. אני אודה לו על ההכרה האמריקנית בריבונות ישראל ברמת הגולן. אני אשוחח איתו על המשך המאבק המשותף שלנו בתוקפנות של איראן. הצעדים שלנו רק יתגברו".

    רה"מ נתניהו יתארח בבלייר האוס, בית ההארחה הרשמי של נשיא ארה"ב. ראש הממשלה נתניהו צפוי לנאום בוועידה השנתית של ארגון AIPAC ביום שלישי בבוקר.

    לאחר נאומו ב-AIPAC יקיים רה"מ נתניהו שורת פגישות מדיניות בגבעת הקפיטול, עם מנהיג הרוב בסנאט מיץ' מקונל, עם הנהגת הסנאט ועם מנהיג המיעוט בסנאט צ'אק שומר.
    כמו כן, יתקיימו פגישות בבית הנבחרים עם יו"ר בית הנבחרים ננסי פלוסי, עם הנהגת בית הנבחרים ועם מנהיג המיעוט בבית הנבחרים קווין מקארתי.



    0 תגובות