זעם ביו"ש על המיגוניות: "חרם על התחנות, כף רגלינו לא תדרוך בהם"

    איתי גדסי No Comments on זעם ביו"ש על המיגוניות: "חרם על התחנות, כף רגלינו לא תדרוך בהם"
    המיגוניות החדשות שהוצבו היום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת המיגוניות ביו"ש. לאחר מספר פיגועים רצחניים שאירעו במספר צמתים מרכזיים ביו"ש, הצבא החל להציב מיגוניות חדשות היום (רביעי) שלא נראה כמותו מעולם. תחנת אוטובוס ממוגנת כמו בונקר, דבר שגרם לטלטלה בקרב תושבי יו"ש שכעסו על ההלטה המקוממת, המשדרת חולשה לדבריהם, בואו נמגן את התושבים עד אשר לא יכולו להסתובב באזור מגוריהם. גורם צבאי אומר בתגובה, כי ההחלטה על המיגוניות התקבלה בקרב גורמי השטח ולא על דעת הפיקוד הבכיר ולכן המיגוניות החדשות יוסרו מהמקום.

    photo_2019-03-20_12-48-31

    תושבי יו"ש הוציאו הודעה על המיגון החדש: "אנו תושבי יהודה ושומרון מביעים באופן ברור וצלול שאין בדעתנו ל"התגונן" ולהתחבא מאחורי תחנות המיגון החדשות המוצבות בימים אלו בתחנות השונות בייו"ש.

    הצבת תחנות אלו מהווה כניעה נוספת לטרור הערבי ומשדר חולשה והתרפסות שסופן לעלות בקורבנות נוספים. אנו דורשים באופן חד משמעי את הסרתן ואת הטיפול בטרור באופן נחוש וביד קשה. אנו מטילים חרם על תחנות אלו וכף רגלינו לא תדרוך בהם".

    השר בנט הגיב לצעדי ההתמגנות החדשים: "ההחלטה של מערכת הביטחון, אחרי שורה של מעשי רצח ביהודה ושומרון, להכניס את החיילים בטרמפיאדות לבונקרים, היא החלטה מבישה. ככה לא מנצחים את הטרור. כדי לנצח את הטרור צריך להרוס את בתי המחבלים ולהרוג את המחבלים, ולא להכניס את חיילי צה"ל לבונקרים".

     

    יוחאי דמרי, ראש המועצה האזורית הר חברון הגיב בזעם לכלובים החדשים: "המיגוניות החדשות בצמתי יהודה ושומרון הן אבסורד, במקום לנקוט ביד קשה ולגרש את משפחות המחבלים, אנחנו מסתתרים מאחורי חומות בביתנו שלנו. בגן חיות החיות המסוכנות נמצאים בכלובים.

    גם למיגון יש גבול, המיגוניות משדרות פחד, חולשה, ואזור מלחמה. אנו מחזקים ומודים לחיילי ומפקדי צה"ל במלחמתם המסורה בטרור וקוראים למובילי המדיניות לחשב מסלול מחדש".

    photo_2019-03-20_12-48-37



    0 תגובות