היועמ"ש נגד קידום בן גביר למקום 5, בן גביר: היועמ"ש מפחד ממני

    איתי גדסי 2 Comment on היועמ"ש נגד קידום בן גביר למקום 5, בן גביר: היועמ"ש מפחד ממני

    היועמ"ש אביחי מנדלבליט המליץ לוועדת הבחירות כי לא להיעתר לבקשת עוצמה יהודית לקדם את עו"ד בן גביר למקום 5, לאחר פסילת בן ארי בבג"ץ | עוצמה יהודית בתגובה: "היועמ"ש ופרקליט המדינה עושים כל שהם יכולים על מנת למנוע מעוצמה יהודית, להכניס נציגים לכנסת"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועמ"ש אביחי מנדלבליט העביר את חוות דעתו לוועדת הבחירות המרכזית ובה קובע, כי יש לדחות את בקשת איחוד מפלגות הימין להקפיץ את איתמר בן גביר למקום 5. לאחר שפסל בג"ץ את ריצתו של מועמד עוצמה יהודית מיכאל בן ארי לכנסת, ביקשו בעוצמה יהודית להעביר את איתמר בן גביר למקום 5.

    מעוצמה יהודית נמסר: "תגובת היועמ"ש ופרקליט המדינה לוועדת הבחירות משתרעת על פני לא פחות משלושה עשר עמודים בהם מנסים פרקליטי מחלקת הבגצים להעלות סברות והשערות שונות ומשונות מדוע אין לאפשר את שינוי הרשימה, כאשר בפועל מעולם לא היה תקדים של פסילת מועמד באופן אישי ואנו נבקש מוועדת הבחירות לדחות את עמדת היועמ"ש".

    עו"ד איתמר בן גביר הוסיף כי: "אני מבין שהיועמ"ש ופרקליט המדינה עושים כל שהם יכולים על מנת למנוע מעוצמה יהודית, להכניס נציגים לכנסת אך יש לנו חדשות עבורם: לאחר נהירת המצביעים לאיחוד מפלגות הימין אכנס לכנסת גם לו הייתי במקום העשירי ולא רק השביעי, ואוביל את השינוי הנדרש בעולם המשפט. מנדלבליט מפחד מבן גביר, אך זה לא יעזור לו".

    מדובר בעוד החלטה שערורייתית שמראה את נחיצות פסקת ההתגברות וחוק היועמשי"ם שאינם סרים למרות הממשלה והכנסת ומחליטים בה כנגד רצון העם והנבחרים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ברור שהוא מפחד, הוא מפחד מכל הימין! פוחד שתבדוק למה הוא מוטה בצורה קיצונית לכיוון השמאל בכל החלטותיו!!!